به گزارش ایرنا، غلامحسین جمیلی روز سه شنبه در جلسه برند شهری زنجان افزود: برند در واقع تصویر شهر، استان و کشور در یک موضوع خاص است.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان گفت: باید از مفهوم برند سازی شهری برای پیشرفت و ارتقای سطح استان در حوزه های مختلف بهره ببریم، لذا نیازمند توجه ویژه مدیران در این حوزه هستیم.
جمیلی تاکید کرد: پروژه برند شهری زنجان در هفت فاز تعریف شده که 2 فاز ابتدایی آن انجام و اجرای مابقی فازها در 2 سال گذشته متوقف شد.
وی خاطرنشان کرد: سرعت پیشرفت و نتیجه بخش بودن این پروژه نیازمند همت همه جانبه متولیان است و اگر روند کار به نحو مطلوب پیش برود، می توان گفت که تا یکسال آینده برند شهری زنجان آماده بهره برداری می شود.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان خاطرنشان کرد: بعد از بهره برداری از این برند، باید معرفی آن در داخل و خارج کشور به نحو احسن انجام بگیرد، تا بتوانیم با معرفی برند، بخش های مختلف استان را معرفی کنیم.
جمیلی افزود: در نقاط مختلف و مهم شهر و استان زنجان هویت بصری از این برند ساخته شود تا وقتی گردشگر وارد استان می شود با دیدن آن و بعداز ورود به بازار یا سایر مکان ها که با این برند همسان سازی شده اند با یک مجموعه به هم تنیده در حوزه های مختلف روبرو شود.
به گزارش ایرنا، برند شهری استان توسط یکی از شرکت های بخش خصوصی و با هزینه اتاق بازرگانی زنجان در حال انجام است.
3216/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.