فرهاد عصفوری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر، این پروژه مهم ورزشی زنجان از پیشرفت بالای
30 درصد برخوردار است که در صورت تامین اعتبار به موقع، به حتم روند ساخت پیست، سرعت بیشتری به خود خواهد گرفت.
وی اظهار داشت: هیات دوچرخه سواری زنجان از شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور و وزارت ورزش و جوانان، پیگیر اعلام بودجه تخصیص یافته به این پروژه ملی ورزشی است و تاکنون نیز قریب 25 درصد اعتبارات درنظرگرفته شده تزریق شده است.
عصفوری افزود: اگر اعتبار لازم و کافی اختصاص یابد در این صورت این پیست تا 1/5 سال آینده، آماده افتتاح و بهره برداری خواهد شد.
وی مساحت پیست دوچرخه سواری زنجان را حدود پنج هکتار اعلام کرد و یادآور شد: طرح مطالعاتی این پیست سال 86 اجرا و عملیات ساخت آن نیز از سال 91 آغاز شده است.
عصفوری افزود: پیست دوچرخه سواری سرپوشیده زنجان که چوبی است از سوی شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور احداث می شود و اداره کل ورزش و جوانان نیز به عنوان دستگاه بهره بردار است.
رئیس هیات دوچرخه سواری استان زنجان گفت: این پیست از نوع تیپ A جهانی است و می توان مسابقات آسیایی و جهانی را نیز در این مکان ورزشی برگزار کرد.
به گزارش ایرنا، اواخر خرداد ماه امسال، معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفته بود: پیست دوچرخه سواری زنجان از مصوبات دور اول سفر دولت نهم به استان زنجان است و مبلغ هزینه شده آن قریب 40 میلیارد ریال بوده و برای رسیدن به مرحله افتتاح و بهره برداری نیز حدود 300 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.