سجاد صنعتی منفرد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه برای آسفالت معابر این روستاها71 میلیارد ریال هزینه می شود،
افزود: در سال جاری 68 طرح هادی در این خصوص اجرا شده و 53 طرح نیز در دست اجرا است.
وی به اجرای طرح هادی روستایی اشاره و خاطرنشان کرد: امسال برای تهیه طرح و اجرای آن از محل اعتبارات استانی 61 میلیارد و 347 میلیون ریال و از محل اعتبارات ملی نیز 3میلیارد ریال در 53 روستای استان هزینه شده است.
صنعتی منفرد اظهار داشت: منابع مالی اجرای طرح‌های هادی از بودجه‌های تملک و دارائی و همچنین بودجه سالیانه دهیاری‌ها تامین می‌شود.
این مسئول خاطرنشان کرد: روستاها نقش مهمی در توسعه کشور دارند، برهمین اساس با اجرای طرح هادی زمینه توسعه و عمران نقاط روستایی در سطح استان نیز فراهم شده است.
وی افزود: با رفع محرومیت، ارتقای سطح و کیفیت زندگی روستائیان، ایجاد اشتغال و بهره‌وری می‌توان به توسعه روستایی دست یافت.
صنعتی منفرد تاکید کرد: امروز طرح های هادی مهمترین ابزار مدیریت توسعه روستایی هستند که علاوه بر جنبه‌های کالبدی روستاها، جنبه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مورد توجه قرار می گیرد.
صنعتی منفرد تاکید کرد: صدور اسناد مالکیت روستایی یکی از مهمترین اقدامات این نهاد در حوزه عمران روستایی است.
این مسئول اظهار داشت: این بنیاد با ایجاد بستر لازم‌ جهت‌ فراهم‌ شدن‌ زمینه‌ صدور سند مالکیت‌ واحدهای مسکونی در راستای افزایش انگیزه جهت پایداری سکونت در روستاها، با همکاری اداره ثبت اسناد به معرفی جهت صدور سند برای واحدهای مسکونی روستایی اقدام کرده است.
به گزارش ایرنا، در هشت ماه سال جاری 828 فقره سند مالکیت ویژه اماکن و واحدهای مسکونی روستایی و 253 فقره سند شهری صادر شده است.
در مجموع برای 37/68 واحدهای مسکونی روستایی استان سند مالکیت صادر شده است.
3216/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.