رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان زنجان، خبر از بهره برداری 15طرح صنعتی بزرگ تا پایان سال جاری داد و گفت: واحد صنعتی پدیده شیمی قرن زمینه اشتغال 460 نفر تا پایان سال فراهم می شود.

به گزارش خبرنگا رایلنا از زنجان، ناصر فغفوری،  رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان، امروز با ارئه گزارشی از وضعیت طرحهای صنعتی استان، گفت: از این تعداد 11 فقره سرمایه گذاری جدید و 2 فقره مربوط به بازسازی و نوسازی و 2 فقره نیز جزو واحدهای تعطیل بوده که مجدد به چرخه تولد بازگشته‌اند.

وی،  فعالیت این واحد را در زمینه تولید سیگارت ، مواد شوینده و بهداشتی ، پارچه و پوشاک ، برق و صنایع معدنی  اعلام کرد.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان همچنین با اشاره به عدم افزایش واحدهای غیر فعال جدید در طی سال گذشته در استان زنجان گفت: با پیگیریها و مساعدت مسئولین ملی و استانی زمینه بازگشت 29 واحد صنعتی به چرخه تولید فراهم شد که مراسم آغاز به کار مجدد 2 واحد صنعتی برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول،  استان زنجان را از قطب‌های  مهم صنایع نساجی کشور برشمرد وگفت: صنعت نساجی از صنایع مولد اشتغال در استان محسوب میگردد و به جهت تاثیر مستقیم آن بر روند اشتغال استان ، اقدامات مهمی در زمینه بازسازی و نوسازی این صنعت انجام گرفته است و با نوسازی 2 واحد نساجی 85 نفر به اشتغال این 2 واحد افزوده شد .

فغفوری، در پایان ، از حضور سرمایه گذاران صنایع شیمیائی و سلولزی در زنجان خبر داد وگفت: با سرمایه گذاری 2 هزار و 544 میلیارد ریال توسط  سرمایه گذاران واحد صنعتی  پاک حیات  با منشاء سرمایه گذار خارجی و همچنین واحد صنعتی  پدیده شیمی قرن  زمینه اشتغال 460 نفر  تا پایان سال فراهم می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.