مرتضی ممیزی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مدت حدود همین تعداد پرونده نیز بررسی و مختومه شده و 48 میلیارد ریال جریمه های صادره را وصول و بیش از 162 میلیارد ریال نیز میزان احکام برای جریمه افراد خاطی صادر شده است.
وی اظهار داشت: بیش از 60 فقره پرونده با موضوع اعاده حق شاکی تشکیل شده و حقوق شاکی به خودش بازگردانده شده است.
ممیزی خاطرنشان کرد: در سال جاری همچنین حکم معدوم سازی کالاهای قاچاق که عموما بهداشتی و آرایشی هستند، 16 فقره صادر و اجرا شده است.
این مسئول ادامه داد: پرونده های پوشاک، سوخت و سیگار با 47، 27 و 24 فقره پرونده بیشترین پرونده های قاچاق کالا را در استان به خود اختصاص داده اند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان خاطرنشان کرد: به خاطر شرایط قیمت برخی کالاها و تفاوت آن نسبت به خارج از کشور، میزان کشف قاچاق سوخت نسبت به سال گذشته 58 درصد افزایش داشته است.
ممیزی تاکید کرد: تا هفته گذشته 22 فقره پرونده با موضوع احتکار تشکیل شده و از این تعداد 21 پرونده مختومه شده است، همچنین ارزش کل این کالاها قریب 21 میلیارد ریال بوده است.
به گزارش ایرنا، میزان جریمه نقدی قاچاقچیان کالا و ارز در این استان طی سال گذشته با 143 درصد رشد نسبت به سال ماقبل آن به حدود 739 میلیارد ریال رسید.
3216/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.