به گزارش ایرنا، غلامحسین جمیلی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران به برگزاری همایش تبیین بند 'د' ماده 45 قانون نحوه وصول برخی از درآمدهای دولت و مصرف آن در موارد معین (مصرف یک در هزار فروش تولیدات کارخانه‌ها، کارگاه‌ها و واحدهای صنعتی و معدنی در جهت مصارف زیست ‌محیطی) در زنجان اشاره کرد و افزود: این ماده قانونی باید به عنوان یک فرصت، مورد استفاده صاحبان واحدهای تولیدی قرار گیرد.
وی ادامه داد: اتاق بازرگانی زنجان تلاش دارد این موضوع قانونی که دارای منافع برای هر دو طرف است، از سوی واحدهای تولیدی به صورت حداکثری عملیاتی شود.
رئیس اتاق بازرگانی زنجان با بیان اینکه وجود فضای آرام در تولید از جمله برجسته‌ترین مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد، تصریح کرد: فضای آرام در تولید، زمینه فعالیت تولید با دغدغه کم را فراهم می‌ کند.
جمیلی خاطرنشان کرد: تعدادی از واحدهای تولیدی در استان گله‌مندی‌هایی از بخش‌هایی چون امور مالیاتی، محیط‌ زیست، تعاون، کار و رفاه اجتماعی دارند که معتقدیم با درک متقابل قابل رفع هستند.
وی گفت: اگر قرار باشد تولید به‌کار خود ادامه دهد و از طرفی مشکلات کم‌تری را نیز در حوزه محیط ‌زیست شاهد باشیم، واحدهای تولیدی و صنعتی برای جلوگیری از آلودگی محیط‌زیست باید هزینه‌هایی را در این راستا پرداخت کنند.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه تولیدکنندگان و حتی شهروندان باید همراهی با قوانین را وظیفه خود بدانند، اظهار کرد: همه ما در این اقلیم زندگی می کنیم و باید برای داشتن محیطی سالم به سیاست‌های سازمان محیط زیست عمل کنیم.
به گزارش ایرنا هم اکنون 2.7 درصد کارخانه ها و واحدهای صنعتی کشور در استان زنجان فعالیت دارند.
3088/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.