به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید یعقوب موسوی در خطبه های نماز جمعه این هفته زنجان افزود: در حالی که حاضران در مجمع عمومی سازمان ملل به سخنان وقیحانه ریئس جمهوری آمریکا می خندیدند، روحانی با اقتدار صحبت های خود را مدیریت کرد و مواضع ایران را نشان داد.
وی یادآورشد: امروز هم اگر ملت ایران در داخل کشور اتحاد داشته باشند، هیچ دشمن خارجی نمی تواند به کشور آسیب بزند.
حجت الاسلام موسوی اظهار داشت: ما مسلمان هستیم و نباید فقط به منافع و سود شخصی فکر کنیم و در وضعیت کنونی دست به احتکار اقلام مورد نیاز دیگران بزنیم.
امام جمعه موقت زنجان گفت: همه انسان ها حق حیات و زندگی دارند و در صورتی که خواهان ایستادگی در برابر دشمنانی همچون آمریکا، رژیم اسرائیل و عربستان هستیم در وهله نخست باید در کنار هم حضور داشته باشیم و متحد شویم.
وی خاطرنشان کرد: آنانی که با افزایش قیمت ها، با احتکار و اختفا در حق دیگران ستم می کنند، به خودشان بیایند و بدانند اگر مردم در حق همدیگر انصاف را رعایت کنند، دشمنان خارجی نمی توانند کاری را به پیش ببرند.
حجت الاسلام موسوی مردم ایران را حق جو، حق طلب، خدا خواه معرفی کرد و ادامه داد: در این وضعیت از مسئولان هم انتظار می رود که به وسعت اقتصادی و معیشت مردم فکر کنند.
امام جمعه موقت زنجان در ادامه به هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دولت مستکبر آمریکا تمام توان خود را برای پایان بخشی به حیات جمهوری اسلامی به کار گرفت اما هرگز موفق نشد.
وی اضافه کرد: از همین رو به تشویق رژیم بعث عراق پرداخت و کشورهای دیگر هم به پشتیبانی از صدام آمدند و در نهایت هشت سال جنگ تحمیلی علیه ایران آغاز شد.
حجت الاسلام موسوی افزود: با رشادتی که ملت ایران به خرج دادند و در برابر رژیم تا دندان مسلح بعث ایستادند، وجبی از خاک این سرزمین به دست دشمن نیفتاد و جنگ با پیروزی مردم جمهوری اسلامی به پایان رسید.
3001/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.