عبدالوحید نوری، روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات از 18 تا 25 شهریور جاری در سالن شماره سه مجموعه فرهنگی ورزشی هتل پیام زنجان برگزار خواهد شد و پیش بینی می شود تا پایان زمان ثبت نام، تعداد شطرنج بازان شرکت کننده به رقم 350 نفر برسد.
وی از حمیدرضا پور شاهماری که از داوران بین المللی این رشته ورزشی می باشد به عنوان سرداور این رقابت ها یاد کرد و اظهار داشت: تاکنون 200 شطرنج باز برای حضور در این پیکارها ثبت نام کرده اند که نزدیک 70 نفر آنان از زنجان هستند و هفت داور زنجانی نیز این مسابقات را قضاوت خواهند کرد.
نوری با بیان اینکه مسابقات شطرنج آماتورهای ایران در رده سنی آزاد، به صورت انفرادی، در 11 دور و به روش سوئیسی انجام می شود، افزود: در مجموع 20 میلیون تومان جایزه برای نفرات اول تا شانزدهم جدول در نظر گرفته شده است.
دبیر هیات شطرنج استان زنجان گفت: این رقابت ها به پیشنهاد هیات شطرنج استان برگزار می شود و نخستین دوره آن بهمن 95 با حضور قریب 250 شطرنج باز در مجموعه فرهنگی ورزشی پیام مخابرات و دومین دوره آن نیز مرداد 96 با حضور 281 ورزشکار در موزه کارخانه کبریت زنجان، انجام شد.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.