به گزارش ایرنا برنامه های ویژه دهه کرامت از روز شنبه 23 تیر همزمان با ولادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) با استقبال از کاروان خدام حرم مطهر و منور حضرت امام رضا(ع) در اهواز شروع و تا سوم مرداد همزمان با ولادت باسعادت امام هشتم (ع) ادامه می یابد.
کاروان خدام حرم امام رضا (ع) در مدت 10 روز حضور در خوزستان در بسیاری از روستاها و مناطق مرزی استان حضور خواهند یافت و آیین ها و جشن های ویژه این ایام خجسته با حضور مردم و دلدادگان به معارف اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در جای جای این استان برگزار می شود.
برنامه های معنوی دهه کرامت برای یازدهمین سال متوالی از سوی آستان قدس رضوی با هدف تعمیق معنویت در جامعه ، زیارت از راه دور و تبرک به بیرق های متبرک به ضریح مبارک امام رضا (ع) همزمان در خوزستان و دیگر استان های کشور برگزار می شود.
کاروان خدام حرم رضوی در این مدت ضمن حضور در آسایشگاه های جانبازان ، معلولان بهزیستی و دیدار با تعدادی از خانواده های معظم شهدا ، بیماران بستری در بیمارستان ها و سرکشی به ایتام ، بسته های معنوی متبرک به حرم رضوی را بین دوستداران و ارادتمندان به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در خوزستان توزیع می کنند.
حضور خدام حرم رضوی در مناطق عشایری و دیدار با اقوام مختلف ، بازدید از بنگاه های کارآفرینی و حضور در برخی دانشگاه ها ، زیارت مزارشهدای دفاع مقدس و مدافع حرم ، حضور در مجامع دانشجویی و بسیج و برگزاری جشن در 15 نقطه در کلانشهر اهواز همچنین حضور در چند کانون اصلاح تربیت و بازپروری از دیگر برنامه های دهه کرامت در خوزستان است.
7152/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.