به گزارش ایرنا شهرداری دزفول اواخر اسفندماه پارسال به منظور کاهش بار ترافیکی تقاطع بلوار فتح المبین و شریعتی را در مسیر رفت و برگشت مسدود کرد.
با مسدود شدن این تقاطع خودروهای عبوری در مسیر بلوار 45 متری فتح المبین ناچار باید وارد خیابان شریعتی شوند که تردد برای دور زدن در محدوده مجموعه ورزشی شهید رجایی در امتداد خیابان شریعتی را در ساعاتی از شبانه روز با ترافیک سنگین مواجه کرده است.
مسدود شدن این مسیر در روزهای اخیر اعتراض شهروندان و ساکنان محل به ویژه اهالی خیابان مطهری دزفول را به دنبال داشته و برخی از شهروندان با جابجایی موانع سیمانی اقدام به بازکردن مسیر و برداشتن موانع ترافیکی کردند که شهرداری بار دیگر این مسیر را مسدود کرد.
در پی اعتراض شهروندان امام جمعه دزفول نیز در خطبه های نمازجمعه خواستار بازنگری در اجرای این طرح شد و گفت:شهرداری در اجرای طرح ها باید رضایت شهروندان را مدنظر داشته باشد.
عبدالحسین پوررکنی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شورای ترافیک در خصوص تداوم اجرای این طرح هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده است.
وی با تایید اینکه اجرای این طرح که با نظر کارشناسان ترافیک صورت گرفته اعتراض برخی شهروندان را به دنبال داشته است گفت:رسیدن به تصمیم نهایی در خصوص این طرح ترافیکی نیازمند برگزاری نشست های تخصصی دیگری است تا کارشناسان مربوطه تصمیم لازم را اتخاذ کنند.
پوررکنی اقدام برخی شهروندان و جابجایی موانع سیمانی در تقاطع فتح المبین و خیابان شریعتی را اشتباه خواند و گفت:طبق نظر کارشناسان ترافیک اجرای این طرح ترافیکی موجب کاهش ترافیک و کاهش سوانح رانندگی در این محدوده شده است .
معاون فرماندار دزفول ادامه داد:مزایای اجرای این طرح بیش از معایب آن بوده با این حال در صورت تداوم طرح ترافیکی مذکور اجرای آن با اصلاحاتی همراه خواهد بود تا رضایت شهروندان نیز جلب شود.
7278/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.