به گزارش خبرنگار ایرنا محمد مخبر روز شنبه در حاشیه بازدید از مرکز خیریه تخصصی رادیوتراپی انکولوژی امام حسن مجتبی(ع) دزفول ضمن تقدیر از خیرین این شهرستان که با جدیت و سخاوت تمام پای کار آمده و چنین مرکز پیشرفته و مجهزی را تاسیس کردند افزود: توان و ظرفیت مثال زدنی مردم به ویژه خیرین بلندهمت دزفول ثابت کرد انجام کارهای بزرگ در همه زمینه ها با تکیه بر اعتماد مردم ، هم افزایی و اخلاص در کنار مدیریت جهادی در دزفول محقق می شود.
وی افزود: حمایت و پشتیبانی از چنین نهادهای مردمی سبب می شود تا خیرین و مردم با احساس دلگرمی بیش از پیش دست به اقدامات انسان دوستانه بیشتری بزنند.
رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با اعلام حمایت و تلاش در جهت رفع مشکلات پیش روی این مرکز از خیرین، مردم ایثارگر، مسؤلان و کادر درمان و پزشکان خیری که با مرکز درمانی امام حسن مجتبی(ع) همکاری می کنند قدردانی کرد.
به گزارش ایرنا، در این بازدید رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در جریان چگونگی تاسیس انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان شهرستان دزفول در سال1391 و نیز ساخت، تکمیل و تجهیز مرکز درمانی امام حسن مجتبی(ع) قرار گرفت.
مخبر علاوه بر بازدید از بخش های فعال پرتودرمانی، شیمی درمانی سرپایی، دیالیز ، همراه سرا و اداری مرکز از بخش های بستری شیمی درمانی که آماده بهره برداری است و بخش پیوند مغز استخوان و طب تسکینی با 70درصد پیشرفت فیزیکی دیدن کرد.
مرکز خیریه تخصصی رادیوتراپی انکولوژی امام حسن مجتبی(ع)، وابسته به انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان دزفول با اعتقاد و ملزم دانستن خود به این اصل که هیچ بیماری به خاطر نداشتن توانایی مالی از درمان محروم نخواهد ماند بنا شده و فعالیت می نماید.
در این مرکز صندوقی برای اخذ وجه از بیمار وجود ندارد و تحت هیچ شرایطی هزینه ای از بیماران دریافت نمی شود.
در این مرکز درمانی بیش از سه هزارو 100 بیمار از استان های خوزستان، لرستان و ایلام زیر پوشش خدمات درمانی رایگان قرار دارند.
همچنین علاوه بر خدمات پرتودرمانی، شیمی درمانی سرپایی و دیالیز رایگان، تمامی آزمایش ها ، سونوگرافی، ماموگرافی، سی تی اسکن، ام آر آی برای افراد نیازمند رایگان و برای مابقی بیماران به صورت نیم بهاء می باشد.
استفاده از همراه سرای این مرکز درمانی برای بیمار و همراه وی نیز رایگان است.
7278/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.