به گزارش ایرنا فراز کمالوند عصر جمعه در نشست خبری پس از بازی تیم های صنعت نفت آبادان و مشکی پوشان مشهد اظهار کرد:بازی خوبی برابر مشکی پوشان مشهد انجام دادیم و به پیروزی بسیار مهمی دست یافتیم.
وی افزود: تیم مشکی پوشان هم نمایش خوبی داشت ولی ما از موقعیت ها بهتر استفاده کردیم و به پیروزی رسیدیم.
سرمربی صنعت نفت آبادان با تقدیر از عملکرد بازیکنان جوان تیمش در این دیدار گفت:شرایطی فراهم شد که در این دیدار به بازیکنان جوان تیم میدان دهیم که خدا را شکر هم آلبوغبیش و هم سلمانی جواب این اعتماد را به خوبی دادند.
کمالوند تصریح کرد:این بازیکنان آینده تیم فوتبال صنعت نفت آبادان هستند و به طور حتم در آینده بیشتر از آنها خواهیم شنید.
وی با انتقاد از صدا و سیما گفت: در فوتبال امروزی حق پخش تلویزیونی و تبلیغات دور زمین دو عامل سودهی برای باشگاه ها به شمار می رود ولی در ایران این موارد به باشگاه ها داده نمی شود.
کمالوند افزود:در همه جای دنیا حق پخش بازی ها به باشگاه ها داده می شود ولی در ایران اینگونه نیست و صدا و سیما در حق باشگاه ها اجحاف می کند.
کمالوند اظهار کرد:تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال حق پخش مستقیم را از صدا و سیما بگیرد و در این راه همه فوتبالی ها حامی وی خواهند بود.
وی افزود:صدا و سیما پول حق پخش را نمی‌ دهد، بنابراین مسابقات پخش نشود تا ببینیم چه کسی متضرر خواهد شد.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان عصر امروز از هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر با نتیجه چهار بر یک برابر میهمانش مشکی پوشان مشهد پیروز شد تا با 33 امتیاز در رده هشتم جدول این مسابقات باقی بماند.
7104/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.