رضا جعفری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تیم سایپا عنوان نایب قهرمانی جام باشگاه های آسیا و لیگ برتر پارسال را در کارنامه دارد همچنین از نظر کیفی و مالی جز تیم های بسیار خوب کشور محسوب می شود.
وی به بازی رفت دو تیم که با نتیجه 10 بر 8 به سود تیم سایپا به پایان رسید اشاره کرد و گفت: در طول هفته گذشته بر روی نقاط ضعف و قوت آنها به خوبی کار کردیم و با تغییر سبک بازی خود توانستیم امروز پیروز میدان شویم.
وی ادامه داد: هر چه به انتهای بازی نزیک تر می شدیم، بازی خوب خود را به حریف دیکته کردیم و معتقدم در کوارتر پایانی این دیدار یکی از بهترین بازی های چند فصل اخیر خود را ارایه دادیم.
جعفری افزود: بازیکنانم از جان و دل بازی کردند به گونه ای که پس از پایان بازی دیگر انرژی راه رفتن نداشتند؛ امیدوارم مدیریت باشگاه قدر این بازیکنان را بداند و پیش از بازی فینال به لحاظ مالی آنها را تامین کند تا با روحیه بهتری به مصاف دانشگاه آزاد بروند.
وی در خصوص بازی تیمش مقابل دانشگاه آزاد در بازی فینال گفت: تیم دانشگاه آزاد قهرمان سه تا چهار ساله لیگ ایران است و از بازیکنان ملی پوش زیادی بهره می برد اگر چه راه نبرد با این تیم را به خوبی می دانیم و در مسابقات این فصل در امیدیه با اختلاف یک گل آنها را شکست دادیم.
سرمربی تیم واترپلو نفت امیدیه افزود: در برابر تیم دانشگاه آزاد کار آسانی نخواهیم داشت اما تمام تلاش خود را برای قهرمانی در این رقابت ها انجام می دهیم.
به گزارش ایرنا دیدار بین دو تیم نفت امیدیه و سایپا در مرحله نیمه نهایی روز جمعه با نتیجه 12 بر 8 به سود نفت امیدیه به پایان رسید و این تیم راهی بازی فینال شد.
9879/ 6037
خبرنگار: محمد شاکری ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.