نورالدین رجب اف روز جمعه پس از پایان رقابت های کشتی فرنگی جام تختی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این رقابت ها در سطح بسیار خوبی برگزار شد اما نفرات ما در حد انتظار ظاهر نشدند و معتقدم اگر می خواهیم نتایج بهتری کسب کنیم باید تلاش بیشتری کنیم.
سرمربی تیم ملی آذربایجان با اشاره به این که بیش از 20 قهرمان جهان و المپیک در این رقابت ها حضور داشتند افزود: مسابقات جام تختی یکی از معتبرترین رویدادهای بین المللی از نگاه اتحادیه جهانی است که حضور تماشاگران ایرانی به این رقابت ها رونق بیشتری داد.
وی ادامه داد: تیم های ایران، ترکیه و قزاقستان از کشتی گیران بسیار خوبی بهره می بردند که این موضوع باعث زیباتر شدن رقابت ها شده بود. ما در کنار این تیم ها سعی کردیم کشتی های خوبی بگیریم و سطح آمادگی نفرات مان را امتحان کنیم که متاسفانه قدری ضعیف عمل کردیم.
رجب اف عنوان کرد: در وزن 97 کیلوگرم کشتی گیرمان نمایش بسیار خوبی داشت و در حضور تیم های ایران و ترکیه موفق به کسب نشان طلا شد همچنین در وزن 60 کیلوگرم یک مدال برنز بدست آوردیم که دوراز حد انتظار بود.
وی افزود: در اوزان 63 و 77 با وجود این که کشتی گیران مان شانس کسب مدال را داشتند ، نمایش بسیار ضعیفی داشتند و سطح انتظارات کادر فنی را برآورده نکردند.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی آذربایجان در پایان گفت: این رقابت ها فرصتی جدید برای کشتی آذربایجان ایجاد کرد تا با برطرف کردن نقاط ضعف خود ، با اقتدار در رقابت های جام جهانی ایران شرکت کنیم.
به گزارش ایرنا تیم ملی کشتی فرنگی آذربایجان در پایان رقابت های جام تختی با کسب 88 امتیاز موفق به کسب عنوان ششم شد.
/6002 9879

خبرنگار: محمدشاکری **انتشار: کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.