به گزارش ایرنا فراز کمالوند عصر پنجشنبه در نشست خبری پس از بازی تیم های صنعت نفت آبادان و سپیدرود رشت اظهار کرد: بازی بسیار خوبی برابر سپیدرود رشت برگزار کردیم و به پیروزی بسیار با ارزشی دست یافتیم.
وی افزود: علی کریمی امروز تیمش را با شجاعت وارد زمین کرد و بدون اینکه به بازی دفاعی رو بیاورد برابر ما به میدان آمد.
سرمربی صنعت نفت آبادان گفت: امروز بعد از چند بازی همه بازیکنان اصلی خود را در اختیار داشتیم و نتیجه آن زدن سه گل بود.
کمالوند تصریح کرد:ما خود را برای بازی حساس برابر استقلال تهران در مرحله نیمه نهایی جام حذفی آماده می کنیم بنابراین مجبور شدیم در اواسط بازی سه مهره کلیدی خود را از بازی بیرون بکشیم تا دچار مصدومیت نشوند.
وی افزود:ما در 9 بازی دیگر مهمان آبادانی های خونگرم هستیم و سال آینده این تیم با مربی دیگری کار خواهد کرد ولی همه تمرکز خود را برای صعود به فینال جام حذفی گذاشته ایم.
سرمربی صنعت نفت آبادان گفت:حضور در جام حذفی برای ما بسیار سنگین تمام شد زیرا مجبور شدیم فشار رقابت های لیگ برتر و جام حذفی را متحمل شویم.
کمالوند اظهار کرد: قبل از آغاز لیگ برتر به مردم آبادان قول دادیم جایگاه تک رقمی را در جدول کسب کنیم که تا کنون به این وعده خود عمل کرده ایم.
وی با اشاره به حضور بازیکنان جوان در تیم صنعت نفت گفت: در این تیم بازیکنان آینده داری حضور دارند که هر وقت جایگاه تیم در جدول تثبیت شد ، از آنها استفاده خواهیم کرد.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان عصر امروز از هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر کشور با سه گل میهمانش سپیدرود رشت را شکست داد و با 28 امتیاز در رده نهم جدول رده بندی این رقابت ها قرار گرفت.
7104/7165/6002
خبرنگار:مسعود گادار**تنظیم کننده:حمیدرضا ترابی فرد**انتشار: کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.