رئیس مجمع بانوان خیر مدرسه ساز دزفول روز سه شنبه در حاشیه برپایی این جشنواره در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این جشنواره شامل 22 غرفه است که انواع شیرینی ،ترشی ،غذاهای محلی و سنتی و انواع آش در آن عرضه شده است گفت:در آمد حاصل از فروش مواد غذایی در این جشنواره به دانش آموزان نیازمند اهدا می شود.
طوبی مهدی نسب استقبال از این جشنواره که در سالن کوثر دزفول برپا شده را خوب ارزیابی کرد و افزود:افزون بر غرفه های عرضه مواد غذایی چند غرفه نیز به صنایع دستی اختصاص یافته و با استقبال بانوان روشندل 2 غرفه صنایع دستی و عرضه غذای محلی نیز برپا شده است.
وی ادامه داد:سه غرفه این جشنواره نیز به هلال احمر اختصاص دارد که درآمد حاصل از فروش این غذاها به بیماران خاص اختصاص دارد.
مهدی نسب گفت: مجمع بانوان خیر مدرسه ساز دزفول از سال 86 تاسیس شده که هر ساله جشنواره غذایی با هدف کمک به مشکلات دانش آموزان نیازمند و نیز تجهیز مدارس برگزار می کند.
وی افزود:بانوان مدرسه ساز دزفول که اکثرا فرهنگی بازنشسته اند در طول سال کمک های خود را به دانش آموزان نیازمند اهدا می کنند که شامل اهدای لباس،کیف و کفش ،لوازم التحریر ،لباس عید و کمک های نقدی است.
یک بانوی روشندل که در برپایی این جشنواره مشارکت دارد نیز به خبرنگار ایرنا گفت: جامعه روشندلانن دزفول از توانایی و استعداد فراوانی بهره مند هستند و با وجود اینکه در رشته های مختلف ورزشی و علمی فعال اند اما از سوی جامعه و مسئولان دیده نمی شوند و مسئولان فقط قول می دهند و در عمل اقدامی برای آنان انجام نمی دهند.
وی افزود:اکثر نابینایان دزفول جزو اقشار کم درآمد و بی بضاعت جامعه هستند و مورد حمایت خیرین می باشند اما کمک های اهدایی جوابگوی نیاز مالی آنان برای برگزاری کلاس های آموزشی و ورزشی نیست.
حدود پنجهزار دانش آموز نیازمند در مدارس دزفول تحصیل می کنند که به دلیل ناتوانی مالی خانواده های آنان ، هزینه تحصیل آنان را خیرین پرداخت می کنند.
7278/6068
خبرنگار:رقیه کردی-انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.