محمد سرکوهکی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با تایید فدراسیون و رییس سازمان بین ‌المللی کیوکوشین کاراته ایران طیبه عباسی به سمت مربی گری تیم ملی کیوکوشین کاراته کشور انتخاب شد.
وی افزود:عباسی اکنون هدایت تیم کاراته نفت‌ مسجدسلیمان رابه عهده دارد،و به عنوان مربی تیم‌ ملی کیوکوشین کاراته بانوان ایران را در مسابقات جهانی سازمان سبک ‌های آزاد ارمنستان همراهی می کند.
وی افزود: در چند سال اخیر، کاراته خوزستان در مسیر پیشرفت گام های موثری برداشته است و همیشه جزو سه استان برتر کشور است. یکی از اولویت های ما توجه به بخش پایه بوده و سعی کردیم از طریق کار استعدادیابی، نفرات مستعدی را جذب این رشته کنیم.
وی در ادامه به برگزاری رقابت ‌های بین ‌المللی سو کیوکوشین کاراته در روزهای نهم تا 11 اسفند در بخش ‌های کاتا و کمیته آقایان و بانوان به میزبانی اهواز اشاره کرد و گفت: تیم های روسیه، کویت، امارات، آذربایجان، پاکستان، افغانستان، ژاپن، هندوستان، زیمبابوه، سوئد، لبنان و ترکیه به همراه تیم ایران و خوزستان در این مسابقات حضور دارند.
رییس هیات کاراته خوزستان با اشاره به اینکه هدفمان از برگزاری این رقابت ها ایجاد فرصتی دوباره برای بروز خلاقیت ورزشکاران خوزستان است افزود: با توجه به وجود ورزشکاران خوب و ارزنده خوزستان که در این سبک مشغول به فعالیت هستند تصمیم به میزبانی مجدد این مسابقات بین المللی گرفتیم.
9879/ 6037
خبرنگار: محمد شاکری ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.