به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام سیدمصطفی حسینی نوری در خطبه های این هفته نماز جمعه اندیمشک افزود:تلاش دشمن برای ناامید کردن ملت از نظام اسلامی ادامه دارد و دشمن در این راه از ابزارهای مختلف با هزینه های گزاف استفاده می کند.
وی با اشاره به نقش امریکا در این خصوص گفت:ادعای دروغین دفاع از حقوق بشر آمریکایی ها باید برای همگان تبیین شود چرا که آنها ضمن عدم پایبندی به برجام ، همواره حامی تروریست ها در منطقه بوده اند.
وی با تاکید بر لزوم تلاش بیشتر در بخش اقتصاد مقاومتی گفت: تولید و توجه بیشتر به اقتصاد مقاومتی عامل اصلی شکوفایی اقتصاد کشور و عدم نیاز به بیگانگان است.
وی خاطرنشان کرد:باید با فعال کردن بخش های اقتصادی زودبازده وبرنامه ریزی بهتر در این زمینه ، به حوزه اشتغال و اقتصاد کمک شود.
امام جمعه اندیمشک در ادامه با اشاره به لزوم وحدت در نظام اسلامی گفت:باید از هرگونه رفتاری که این وحدت سازنده اسلامی را خدشه دار می کند پرهیز شود چرا که دشمن منتظر تفرقه و اختلاف است.
وی همچنین به حادثه دلخراش کشتی سانچی اشاره کرد و گفت:خدمه این کشتی در راه خدمت به میهن اسلامی جان خود را از دست دادند که ملت ایران اسلامی را اندوهگین کرد.
7281 /6068
خبرنگار:زهرا دهقان**انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.