به گزارش ایرنا در این نشست یک عضو شورای شهر اهواز گفت: در شهر اهواز مشکلات بسیاری مانند ساخت و ساز غیرمجاز توسط بانک ها، سد معبر و زنده فروشی دام وجود دارد که نسبت به حل آن اقدامی صورت نمی گیرد.
فتح اله حاجتی افزود: فکر و ذکر برخی از اعضای شورای شهر به انتصابات در شهرداری محدود شده است.
وی خاطر نشان کرد: باید رسانه های خوزستان، اعضای شورای تامین، فرماندار و شهردار را نسبت به مشکلات سطح شهر حساس کنیم.
حاجتی در ادامه گفت: حدود 2 ماه از قرارداد کارکنان شهرداری با بیمه آرمان می گذرد و با وجود اینکه حق بیمه از حقوق کارکنان کم می شود اما این بیمه هیچ خدماتی ارایه نداده است که لازم است این مساله تعیین تکلیف شود.
وی همچنین افزود: در اطراف بیمارستان های سطح شهر اهواز، بار ترافیکی بالایی وجود دارد که امر خدمات رسانی به ویژه اورژانس را با مشکل روبه رو کرده، درحالی که با ساخت شهرک سلامت می توان بخشی از این مسایل را حل کرد.
رییس شورای شهر اهواز نیز اظهار کرد: شیوه هر کدام از اعضای شورای شهر در رسیدگی به مسایل شهری متفاوت است و نباید هیچ عضوی را به کم کاری محکوم کرد.
محمد جعفر فلسفی افزود: اعضای شورای شهر در ساعات اداری به قدری درگیر رسیدگی به موضوعات هستند که فرصتی برای پیگیری انتصابات شهرداری ندارند.
وی یادآور شد: البته موضوع انتصابات بسیار مهم است و حساسیت خاص خود را دارد.
فلسفی ادامه داد: نمی توان در همه موارد طرف مقابل از جمله شهرداری را به کم کاری محکوم کرد.
بنابراین گزارش در این نشست در راستای سیاست تشویقی ترغیب شهروندان برای پرداخت عوارض نوسازی و بهای خدمات شهری تا 28 اسفند امسال، مقرر شد یک درصد درآمدهای وصولی عوارض نوسازی و بهای خدمات شهری تا سقف 10 میلیارد ریال برای خرید دوچرخه و خودرو پراید (با سهم هرکدام 50 درصدی) و واگذاری به صورت قرعه کشی به شهروندان اقدام شود.
9887/ 6037
خبرنگار: ندا رضاپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.