به گزارش ایرنا، بهبهان یکی از شهرستان های تاریخی با قدمت چند هزار ساله در خوزستان است که از آن به عنوان خاستگاه اصلی گل نرگس درایران یاد می شود و با برگزاری جشنواره بزرگ گل نرگس تا ششم بهمن ماه، میزبان گردشگران داخلی و خارجی خواهد بود.
برای برگزاری این جشنواره بزرگ که از آن به عنوان مهمترین رویداد در حوزه منابع طبیعی خوزستان یاد می شود برنامه های مختلف فرهنگی و هنری تدارک دیده شده که در طول اجرای این جشنواره ملی اجرا می شود.
برگزاری کنسرت های شهرام و حافظ ناظری، آیین اهدای هشت هزار شاخه گل نرگس به آستان قدس رضوی، برپایی موزه و چاپ کتاب گنجینه میراث خوزستان، نشست پژوهشی باستان شناسی، و برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی با حضور هنرمندان مطرح کشور از جمله این برنامه ها است.
گشت گردشگری فیلم سازان برای اعضای خانه فیلم سازان کوتاه سینمای ایران، تفریح و بازی های آبی در دریاچه سد مارون و سایر برنامه های فرهنگی، هنری و تفریحی برای هرچه با شکوه تر برگزار شدن این جشنواره ملی در نظر گرفته شده است.
شایان ذکر است در ایام برگزاری این جشنواره هتل ها و مراکز اقامتی، سازمان های مردم نهاد و خانه ها و اماکن فرهنگی، تاریخی این شهرستان آماده پذیرایی از میهمانان و گردشگران داخلی و خارجی خواهند بود.
3004/6002
خبرنگار: خاطره غفاری**انتشار: کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.