به گزارش ایرنا آیت ا... سید محمدعلی موسوی جزایزی روز چهارشنبه در جمع راهپیمایان ' شکوه وحدت' در اهواز اظهار کرد: مردم اهواز و خوزستان با حضور پرشور خود بار دیگر وفاداری خود را به اسلام ناب محمدی(ره)، ولایت اهل بیت(ع) و رهبر معظم انقلاب نشان دادند.
وی با بیان اینکه راهپیمایی شکوه وحدت در خوزستان نشان داد که همه اقوام این استان در کمال وحدت و برادری برای تحقق یک آرمان گام بر می دارند افزود: این وحدت عزت بخش و این پیروزی دشمن شکن موجب شادی مردم مومن خوزستان شد و لرزه بر اندام دشمنان انداخت و همچنین آرزوهای ترامپ و نتانیاهو و وهابی های آل سعود نقشه بر آب شد.
وی اظهارکرد: امروز مردم اهواز بار دیگر نشان دادند که همچنان بر سر بیعت خود ایستاده اند و سر سوزنی از بیعت خود جدا نمی شوند.
آیت ا... جزایری افزود: دشمنان ما آمریکا، رژیم صهیونیستی، اروپا و آل سعود خائن و آدم کش که ذره ای رحم در دلشان نیست باید بدانند که طرفدارانشان در ایران کسانی هستند که کاسبی را به کتک می گیرند و اموال عمومی را به آتش می کشند، حیوان صفت بوده و تنها شبیه انسان هستند.
وی ادامه داد: خدا را شکر می کنیم که امروز ملت همیشه در صحنه ایران، طرفدار ولایت فقیه هستند در حالی که طرفداران دشمنان افرادی حیوان صفت هستند که از عقل انسانی برخوردار نیستند.
امام جمعه اهواز افزود:مردم خوزستان با این راهپیمایی قلب خانواده های شهدا را شاد کردند لذا خداوند دل های شما ملت با درایت خوزستان را شاد کند.
نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه مطالبه گری باید از طریق انتقاد سازنده صورت گیرد گفت:احتمال آن وجود دارد که در آینده یک بی مهری نسبت به مردم استان در خصوص انتقال آب خوزستان از سرچشمه های دز، کارون و کرخه صورت پذیرد که ما ساکت نخواهیم بود.
وی ادامه داد: مردم خوزستان بدانند که ما تا پای جان ایستاده ایم و مانع انتقال آب می شویم و در هیچ شرایطی از گرفتن حقوق مردم خوزستان کوتاه نمی آییم. مردم باید انتقاد سازنده نسبت به دولت داشته باشند و از اغتشاش بپرهیزند زیرا دشمنان از این فرصت استفاده می کنند.
وی افزود: مطالبه گری کار دوستان است و باید از این راه صدای خود را به گوش مردم برسانیم.
به گزارش ایرنا راهپیمایی 'شکوه وحدت' ، در اعتراض به ناآرامی های چند روز گذشته، چهارشنبه با حضور اقوام و قشرهای مختلف در اهواز و چند شهر خوزستان برگزار شد.
نظیر این راهپیمایی در شهرهای دزفول، آبادان، هندیجان، باغملک، ایذه و بهبهان نیز برگزار شد.
اقدام هنجار شکن افرادی معدود در چند روز گذشته در تخریب اموال عمومی و آتش زدن برخی اماکن، خشنودی و حمایت وقیحانه و دخالت در امور داخلی ایران اسلامی را از سوی برخی سران آمریکا ، انگلیس ، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی را در پی داشته است.
9879/ 6037
خبرنگار: محمد شاکری ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.