به گزارش ایرنا راهپیمایان در طول مسیر راهپیمایی شعارهایی نظیر « ماهمه با هم هستیم کنار رهبر هستیم» ، «مرگ بر آمریکا»،« گرانی و تورم پایان یابد »،« مرگ بر اسراییل»،« حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست» ،« مرگ بر فتنه گر و مرگ بر منافق » سر داده شد.
مردم ولایت مدار شهرستان آبادان با پیمودن مسیر بلوار شهید منتظری آبادان، با محکوم کردن اقدامات برخی افراد معاند، حمایت خود را از آرمان های انقلاب اسلامی اعلام کردند.
حضور سران عشایر و قبایل عرب، طلاب، دانش آموزان ، و سایر اقشار مردم در حالی که شعار نوشته هایی در محکومیت اقدامات افراد فرصت طلب در دست داشتند، و نیز جمعی از مسئولان در این راهپیمایی چشمگیر بود.
امام جمعه آبادان در جمع راهپیمایان گفت:مردم ولایت مدار آبادان بار دیگر ثابت کردند به آرمان های انقلاب اسلامی پایبند هستند و جان خود را برای پاسداری از این نظام می دهند.
حجت الاسلام علی ابراهیمی پور اظهار کرد: برخی افراد خود فروخته این روزها گرانی و شرایط اقتصادی را بهانه کردند و اقدام به تخریب اموال عمومی کردند.
وی با بیان اینکه پیروزی ‌های جبهه مقاومت در عراق و سوریه، عزت ایران اسلامی را بیشتر کرده است، گفت:جنگ در عراق، سوریه، یمن و افغانستان توسط دشمنان جنگی فرعی بود زیرا آنها برای ایران اسلامی نقشه داشته و دارند.
وی افزود: جوانان این مملکت داعش را از ریشه نابود کردند و برخورد با اتفاقات داخلی نیازی به دلسوزی دشمنی مانند آمریکا ندارد.
حجت الاسلام ابراهیمی پور ادامه داد: انتقاد از دولت حق هر ایرانی است ولی این انتقاد راه و روش دارد و نباید بهانه دست دشمن داد.
در چند روز گذشته در برخی از شهرهای ایران برخی افراد فرصت طلب به بهانه گرانی تخریب اموال عمومی را هدف قرار دادند و ضد نظام جمهوری اسلامی ایران شعارهای ساختارشکن سر دادند.
7104/7165 / 6037
خبرنگار:مسعود گادار **تنظیم کننده:حمیدرضا ترابی فرد ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.