مصطفی سمالی سه شنبه شب در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در حوادث و آرامی های روزهای گذشته ایذه، عوامل انتظامی و امنیتی شهرستان، یک خانه تیمی را کشف و سه نفر را در این ارتباط بازداشت کردند که از این افراد تعدادی سلاح گرم و سرد و نارنجک های دست ساز کشف و ضبط شد.
وی تأکید کرد: در ادامه بررسی‌ها، چند آشوبگر که از شهرستان‌ها و بعضی استان‌های همجوار به ایذه آمده بودند شناسایی و دستگیر شدند و در بررسیهای اولیه مشخص شد این افراد به تحریک عوامل بیگانه در نا آرامیهای ایذه شرکت کرده اند.
رییس شورای تأمین شهرستان ایذه از برقراری آرامش و امنیت در ایذه خبر داد و تصریح کرد: در نا آرامی های یکشنبه شب در این شهرستان یک نفر کشته و یک نفر زخمی شد که چند متهم در این رابطه بازداشت شدند.
وی گفت: خوشبختانه با تدابیر انجام شده بعد از آن حادثه آرامش به ایذه برگشته و هیچگونه تجمع و یا نا آرامی در این شهرستان ایجاد نشده است.
وی با تاکید بر ضرورت دنبال کردن اخبار از مجرای قانونی اظهار داشت: در چند روز گذشته شبکه‌های معاند شایعات زیادی مبنی بر تصرف ادارات توسط معترضان مخابره کردند که کذب محض بوده و تمام ارگان‌های شهرستان ایذه در حال خدمت رسانی به مردم ولایت‌مدار این شهر هستند.
فرماندار ایذه با بیان این نکته که در روزهای گذشته درخواست‌های زیادی برای برگزاری راهپیمایی از جانب مردم برای محکومیت نا آرامیها ارائه شده است اظهار کرد: راهپیمایی خودجوش مردم ولایت‌مدار و انقلابی شهرستان ایذه فردا چهارشنبه از ساعت 9:30 از مصلی امام خمینی این شهر به سمت میدان امام علی (ع) برگزار خواهد شد.
سمالی در پایان گفت: جوانان ایذه می دانند که آینده این جامعه باید به دست خودشان ساخته می شود و نباید به حرف دشمنان گوش دهند و تحت تأثیر القائات آنان قرار گیرند و تنها مشکلاتشان را با مسئولان در میان بگذارند.
9434/6064
خبرنگار:میلاد کایدی** انتشار: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.