فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف انبار دپو مواد غذایی قاچاق به ارزش 5 میلیارد ریال در شهرستان اهواز خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سردار "حیدر عباس زاده" گفت: در راستای مقابله قاطعانه با معضل شوم قاچاق، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی انبار دپوی مواد غذایی قاچاق را در یکی از مناطق شهر اهواز شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی از این مکان بازرسی کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این انبار، تعداد هفت هزار و 492 قوطی نوشابه انرژی زا، سه هزار و 900 قوطی دلستر، دو هزار و 88 بسته قهوه، 10 هزار و 404 عدد صابون، دو هزار و 940 قوطی کمپوت، یک هزار و 702 بطری روغن، 960 عدد شیرعسل، 144 بطری سرکه، یک هزار و 750 بسته تمرهندی، 3 هزار و 300 قوطی آبمیوه، 528 قوطی کنسرو ، 156 قوطی ترشی و 856 کیلوگرم چای خارجی قاچاق فاقد هر گونه مجوز گمرکی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: با بررسی به عمل آمده و نظر کارشناسان ارزش این محموله قاچاق 5 میلیارد ریال ارزیابی شده است.

سردار عباس زاده در پایان با بیان این که در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده راهی مرجع قضائی شده، اظهار داشت: عملکرد قاچاقچیان در تضاد با اهداف اقتصاد مقاومتی بوده و اقتصاد داخلی جامعه را هدف قرار می دهد، بنابراین تلاش پلیس برای مبارزه با اخلالگران اقتصادی کماکان ادامه دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.