به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام سیدمصطفی حسینی نوری در خطبه های این هفته نماز جمعه اندیمشک افزود:در این شرایط که دشمن با تمام ابزار برای اهداف خود تلاش می کند مسئولان باید بیشتر به مشکلات و بیکاری جوانان توجه کنند.
وی افزود:برخی مسئولان به جای اظهار نظرهایی که خوراک رسانه های بیگانه می شود به فکر مسائل مهم کشور و مردم باشند.
وی گفت:برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی در کشور ضرورت دارد و باید با بدهکاران بانکی که وام های کلان گرفته اند و پس نمی دهند برخورد شود.
حجت الاسلام حسینی نوری نقش مردم را در تمام عرصه های نظام اسلامی قابل تقدیر دانست و گفت:مردم برای این نظام تلاش و ایثار کرده و در این راه شهدای گلگون کفن زیادی نیز تقدیم کرده اند.
وی افزود: هرکجا که لازم بود مردم حضوری بسیار کارگشا در صحنه داشته اند از جمله در 9 دی و راهپیمایی های گوناگون حضوری ارزشمند داشته اند لذا اینک مسوولان باید عزم خود را برای حل مشکلات مردم جزم کرده و به حاشیه نروند.
وی گفت:یکی از مسایل مهم و تاکید اسلام حقوق شهروندی هست و نباید این حقوق شهروندی به حقوق سیاسی تبدیل شود.ایجاد اشتغال یکی از مهمترین مفاد حقوق شهروندی است.
وی در بخش دیگری گفت: از دیگر حقوق مهم شهروندی برخورداری از یک اقتصاد پویا و هوای سالم است که مسئولان باید به این موارد توجه بیشتری داشته باشند.
امام جمعه اندیمشک برخورد با کالاهای قاچاق را یکی از راهکارهای فعال کردن اقتصاد دانست و اضافه کرد:این کالاهایی که از طریق کانتینر و امثال آنها وارد کشور می شود مورد توجه قرار گیرد ضمن اینکه نظارت بر مرزها باید تشدید شود.
امام جمعه اندیمشک خاطرنشان کرد:جلوگیری از ورود کالای قاچاق علاوه بر پویایی اقتصاد موجب افزایش گرایش مردم به سمت تولیدات داخل می شود.
وی با اشاره به موضوع 9 دی و گرامیداشت این روز گفت:این روز یاد آور خطر بزرگی است که با هوشمندی رهبر انقلاب و با وقت شناسی مردم حماسه ساز خنثی شد.
7281/6068
خبرنگار:زهرا دهقان**انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.