مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید مناطق نفت خیز جنوب با در اختیار داشتن 3 هزار دستگاه ماشین آلات عمومی و اختصاصی و 3 هزار نیروی انسانی در خط مقدم تولید قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، مراد کمالی، روز یکشنبه 26 آذر ماه در آیین گرامی داشت روز ملی حمل و نقل با اعلام این مطلب، اظهار داشت: مجموعه ترابری ابزار و یاری رسان تولید است که در همه عملیات ها حاضر بوده و نمونه آن هم اکنون در عملیات مهار چاه 147 رگ سفید مشاهده می شود که به صورت جهادی در حال انجام است.

وی افزود: مجموعه کارکنان و ماشین آلات این مدیریت در عملیات آماده سازی مهار چاه مانند احداث موقعیت دو حلقه چاه امدادی، جاده های دسترسی و استخر ذخیره آب در کنار مدیریت مهندسی و ساختمان تلاش شبانه روزی داشته و در عملیات مهار از سطح نیز در خط مقدم عملیات هستند.

کمالی ضمن گرامی داشت روز حمل و نقل و قدردانی از تلاش های شبانه روزی کارکنان ترابری، اظهار داشت:​ این مراسم به پاس زحمات مجموعه حمل و نقل در حوزه ستادی مناطق نفت خیز جنوب و شرکت های بهره برداری تابع برگزار شد.

وی با گرامی داشت یاد شهدا و ایثارگران ترابری تصریح کرد:​ نام پر افتخار مناطق نفت خیز جنوب مرهون ایثارگری شهدا و ایثارگری رزمندگان دفاع مقدس است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.