عبدالرضا حاجتی روز چهارشنبه در حاشیه تجمع طلاب و بسیجیان اهواز در محکومیت اقدام شرم آور ترامپ در به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی اظهار کرد: جنایت های امریکا در حق مسلمانان به ویژه جسارت رییس جمهوری این کشور نسبت به ساحت مقدس قبله نخست مسلمانان جهان را به شیعیان جهان تسلیت می گوییم .
معاون اجرایی سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان ادامه داد: این تجمع های اعتراض آمیز در سراسر جهان نشان می دهد که مسلمانان همواره در کشورهای جهان جایگاه بالا و حرف های زیادی برای گفتن دارند که رژیم صهیونیستی و آمریکا باید از آن هراس داشته باشند.
سرهنگ حاجتی تصریح کرد: این تجمع ها علاوه بر محکوم کردن دیدگاه های منفی استکبار جهانی درقبال اسلام و مسلمین ،بیانگر حضور قدرتمند ما در این صحنه است وامیدواریم بتوانیم موج عظیم دیگری در اعتراض به این تصمیم های بی منطق غرب ایجاد کنیم.
وی با بیان این که انتفاضه ای که اکنون در فلسطین به راه افتاده خاموش شدنی نیست گفت: در قبال اتفاقاتی که جهان اسلام را خدشه دار می کند، حضور یکپارچه مسلمانان می تواند مشت محکمی بر دهان دشمنان باشد.
معاون اجرایی سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان گفت: امیدواریم با حضور و واکنش هوشمندانه مسلمانان سقوط رژیم صهیونیستی از آن زمانی که رهبر معظم انقلاب پیش بینی کرده اند زودتر اتفاق بیفتد.
تجمع طلاب و بسیجیان اهواز در محکومیت اقدام شرم آور ترامپ در جابجایی پایتخت رژیم صهیونیستی به بیت المقدس روز چهارشنبه در اهواز برگزار شد.
پیش از این نیز نمازگزاران اهواز و سراسر استان در راهپیمایی اعتراضی خود پس از نماز جمعه هفته گذشته مخالفت خود را نسبت به این تصمیم آمریکا نشان داده بودند.
7152 /6002خبرنگار: محمدرضاخبازان**انتشار: کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.