شرکت آلومینیوم کاوه مسجد سلیمان امروز با حضور معاون اول رئیس جمهور افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، مدیرعامل شرکت آلومینیوم کاوه مسجدسلیمان گفت: این طرح در زمینی به مساحت 80 هکتار در محدوده شهرک صنعتی شماره 2 مسجد سلیمان ایجاد شده‌ است.

عباس حسینی تصریح‌ کرد: ارزش سرمایه‌گذاری این طرح بالغ بر سه هزار و 630 میلیارد ریال است که در زمان تعیین شده به اتمام رسیده است.

 وی با اشاره به اینکه این مجموعه با دارا بودن امکانات و تجهیزات توانمند شرایط خاص تولید را فراهم کرده توضیح ‌داد: شرکت آلومینیوم کاوه با استفاده از پنج پرس منحصر به فرد در مجموع به ظرفیت 11 هزار تن که توانایی تولید انواع مقاطع ساختمانی، صنعتی، عمومی و آلیاژی تا مقطع 500 میلیمتر را دارد.

وی ادامه داد: یکی از دستاوردهای مهم شرکت گسترش صنایع معدنی کاوه استفاده از فناوری روز دنیا به منظور رفع نیاز و انتظارات مشتریان و ایجاد تنوع تولید با راه‌اندازی یک واحد قالب‌سازی ، واحد عملیات حرارتی ، واحد کار سرد و همچنین واحد خط رنگ الکترواستاتیک مجهز است.

مدیرعامل شرکت آلومینیوم کاوه مسجد سلیمان با بیان اینکه برای احداث این کارخانه بیش از 100هزار متر خاکبرداری ، 55 هزار متر مکعب خاک ریزی ، 35 هزار متر مکعب بتن ریزی انجام شده است.

وی افزود: برای احداث ساختمان کارخانه نیز بیش از دویست هزار و 300 تن اسکلت فلزی ساخته و نصب شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.