به گزارش ایرنا سردار علی مویدی شنبه در نشست فرمانداران و روسای شورای هماهنگی شهرستان ها در سرسرای شهید رجایی استانداری خوزستان بیان کرد: با توجه به اینکه خوزستان یک استان صنعتی است از این مشکل به دور نبوده است و در صدد هستیم که از گسترش مواد مخدر در این قشر جلوگیری شود.
وی با بیان اینکه یکی دیگر از عواملی که باعث شده بحث اعتیاد با حساسیت پیگیری شود مرزی بودن خوزستان است گفت: با توجه به شرایط خاص خوزستان به لحاظ مرزی بودن، این استان در بحث مواد مخدر می تواند مسیری برای ترانزیت مواد مخدر به کشورهای خلیج فارس و عراق باشد.
سردار مویدی اظهارکرد: تنها جمع آوری افراد معتاد و مواد مخدر از سطح جامعه مهم نیست بلکه پیشگیری در این حوزه از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
قائم مقام دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر نهاد ریاست جمهوری ادامه داد: به عنوان مثال باید مشخص شود که در اهواز چند مرکز پیشگیری و درمان باشد و نحوه نگهداری از افراد معتاد چگونه باشد؟
وی افزود: برای هر شهرستان خوزستان اقدامات بلند مدت و کوتاه مدت برای آموزش و پیشگیری از اعتیاد در دستور کار است.
حسین لامی زاده رییس دبیرخانه ستاد مبارزه با مواد مخدر خوزستان نیز گفت: در بحث توانمند سازی جامعه در مقابله با مواد مخدر بیش از 24 هزار دانش آموز پایه دوم متوسطه درخوزستان مورد آموزش قرار گرفتند.
ادامه نشست قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر نهاد ریاست جمهوری با فرمانداران خوزستان به صورت محرمانه و بدون حضور خبرنگاران برگزار شد.
/6037/7158
خبرنگار: زینب فرحانی**انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.