به گزارش ایرنا این دیدار عصر جمعه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد که در پایان 90 دقیقه صنعت نفت آبادان با نتیجه 3 بر 2 میهمان پر مهره خود را شکست داد.
صنعت نفت آبادان که برای پیروزی در این دیدار،بازی را کاملا هجومی آغاز کرد حریف خود را تحت تاثیر حملات پیاپی خود قرار داد و موقعیت های خوبی را بدست آورد.
در دقیقه 13 کرار جاسم با ارسالی زمینی مسعود ابراهیم ‌زاده را صاحب موقعیت کرد و این بازیکن موفق به زدن گل اول برای صنعت نفت آبادان شد.
پس از به ثمر رسیدن این گل سپاهان برای جبران گل خورده دست به حملاتی زد که در دقیقه 23 ساسان انصاری روی اشتباه مدافعان صنعت نفت صاحب موقعیت خوبی شد و گل تساوی سپاهان اصفهان را به ثمر رساند.
تیم صنعت نفت آبادان در دقیقه 27 صاحب یک ضربه پنالتی شد که کرار جاسم موفق شد دومین گل این تیم را به ثمر برساند.
سپاهان در دقیقه 45 توسط ساسان انصاری باز هم روی اشتباه مدافعان میانی صنعت نفت آبادان گل دوم تیمش را به ثمر رساند تا بازی در نیمه اول با نتیجه مساوی 2 بر 2 به پایان برسد.
صنعت نفت در نیمه دوم باز هم صاحب توپ و میدان شد و موقعیت های زیادی روی دروازه سپاهان اصفهان به دست آورد تا اینکه کرار جاسم در دقیقه 89 روی یک ضربه ایستگاهی با شوتی زیبا و دیدنی گل سوم زرد پوشان آبادانی را به ثمر رساند.
محمدحسین زاهدی‌ فرد، به کمک‌ های بابک عباسقلی‌ زاده و محمدرضا مدیرروستا تیم داوری این دیدار را تشکیل دادند.
عارف غلامی، علی کریمی، و رضا میرزایی از سپاهان اصفهان و مسعود ابراهیم ‌زاده از صنعت نفت آبادان در این دیدار با کارت زرد داور جریمه شدند.
صنعت نفت آبادان در این دیدار با ترکیب داوود نوشی‌صوفیانی، مرتضی اسدی، علی عبدالله‌زاده، حسین ساکی، مسعود ابراهیم‌زاده، آگوستو‌ سزار، زبیر نیک‌نفس، کرار جاسم، محمدامین درویشی(84- مسلم مجدمی)، میلاد جهانی(46- حسین بغلانی) و‌ لوسیانو پریرا به میدان رفت.
سپاهان اصفهان نیز با ترکیب لی اولیویرا، مهدی رحیمی، عارف غلامی، شاهین ثاقبی، سعید آقایی، رسول نویدکیا(78- حامد بحیرایی)، علی کریمی، حسین پاپی، جلال‌الدین علی‌محمدی، ساسان انصاری و مروان حسین(69- رضا میرزایی) برابر نفت آبادان بازی کرد.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با این پیروزی 17 امتیازی شد و در رده ششم جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر کشور قرار گرفت.
7104/7165/6064
خبرنگار:مسعود گادار**انتشار:حمید رضا ترابی فرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.