به گزارش ایرنا حجت الاسلام سیدمحمد امام در خطبه های نماز جمعه این هفته شوش با تبریک هفته بسیج افزود: بسیج لشکر مخلص خداست که مرز جغرافیایی ، قومی و نژادی نمی شناسد و هدفش خدمت به مردم ، کشور اسلامی و ارزش های الهی است.
امام تصریح کرد: بسیج بدنه فعال جامعه است که از اقشار مختلف تشکیل شده و در واقع نماد عینی قدرت ، عزت و متکی بر توده مردم است و با ایمان ، بصیرت و اتحاد از حیثیت و شرافت جامعه و ارزش های دینی و انقلابی پاسداری می کند.
خطیب جمعه شوش اظهار داشت: هفته بسیج فرصتی است برای بازخوانی توجه بیشتر به دین و ارزش ها و گسترش تفکر انقلابی در جامعه و قطعا با ولایتمداری است که کشور به عزت و سعادت می رسد.
وی گفت: بسیج نهادی مردمی ، شجاع، قهرمان، بصیر ، قاطع و وظیفه شناس است که همواره توطئه های دشمنان این انقلاب را خنثی کرده است.
وی با تبریک پیروزی رزمندگان مدافع حرم بر گروهک تروریستی داعش، افزود: باید همیشه مواظب توطئه های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا باشیم.
وی ادامه داد: رزمندگان جبهه پیروز مقاومت با فرماندهی سردار سلیمانی بار دیگر قدرت و عزت خود را در برابر دسیسه های مختلف کفر جهانی و حامیان منطقه ای و جهانی آنها نشان دادند.
خطیب جمعه شوش در ادامه خواستار سرعت عمل در رسیدگی به زلزله زدگان شد.
امام جمعه شوش ازمسولان ، هلال احمر به ویژه اقشار مومن و همیشه در صحنه شهرستان شوش درکمک رسانی به مردم زلزله زده غرب کشور تشکر کرد.
امام جمعه شوش یاد و خاطره همه شهدا ورزمندگان دوران دفاع مقدس را گرامی داشت و سالروز آزادسازی شهر بستان را تبریک گفت.
7280/6068
خبرنگار:مجتبی پناهی** انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.