به گزارش ایرنا شهروندان دزفولی در روزهای اخیر نسبت به فعالیت گروهی پسر و دختر جوان که با مراجعه حضوری درب منازل و نیز سطح بازار به عنوان کمک به بیماران سرطانی استان خوزستان در خواست کمک مالی می کنند کنجکاو شده اند.
بنا به این گزارش برخی از این جوانان با ارائه کارت شناسایی خود را عضو انجمن های حمایت از بیماران سرطانی استان خوزستان معرفی کرده و این اقدام خود را حرکتی خیرخواهانه برای کمک به درمان بیماران سرطانی عنوان می کنند.
فعالیت این جوانان در سطح شهرستان دزفول برای جمع آوری کمک های نقدی برای بیماران سرطانی استان خوزستان در حالی است که شهرستان دزفول دارای انجمن حمایت از بیماران سرطانی است.
مدیر عامل انجمن حمایت از بیماران سرطانی دزفول روز یکشنبه در این رابطه به خبرنگار ایرنا گفت: از آنجا که مردم دزفول در انجام کارهای خیر و کمک به بیماران پیشگام می باشند 2 انجمن حمایت از بیماران سرطانی در مرکز استان اقدام به اعزام اعضای انجمن به شهرستان دزفول کرده تا کمک های اهدایی شهروندان دزفول به بیماران سرطانی را جمع آوری کنند که اقدامی شایسته نیست.
محمدرضا اسماعیل چگنی با بیان اینکه هیچیک از انجمن ها مجوز قانونی لازم برای اعزام اعضای خود به دیگر شهرها برای جمع آوری کمک های مردمی را ندارند افزود:جمع آوری کمک برای بیماران سرطانی به این شیوه کار شایسته ای نیست.
وی ادامه داد:طبق اظهارات فرماندار دزفول اقدام این انجمن ها در دزفول خلاف قانون می باشد .
مدیر عامل انجمن حمایت از بیماران سرطانی دزفول گفت:با تعدادی از افرادی که اقدام به جمع آوری کمک های نقدی شهروندان دزفولی تحت عنوان کمک به بیماران سرطانی اهواز کرده اند در چند روز گذشته برخورد شده است .
بیش از یک هزار بیمار سرطانی زیر پوشش انجمن حمایت از بیماران سرطانی دزفول قرار دارند که از خدمات درمانی رایگان بهره مند می باشند.
7278/6068
خبرنگار:رقیه کردی-انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.