به گزارش ایرنا تیم نفت مسجدسلیمان در هفته یازدهم از سری رقابت های لیگ دسته یک میهمان تیم شهرداری ماهشهر بود که در پایان با نتیجه سه بر یک پیروز داربی فوتبال خوزستان شد.
در این دیدار میلاد میداودی در دقیقه 25 اولین گل این بازی را به سود نفت مسجدسلیمان به ثمر رساند و دو تیم نیمه اول را با همین نتیجه به پایان رساندند.
در دقیقه 58 بازی فرشید پاداش آقای گل لیگ دسته یک فوتبال کشور گل تساوی بخش تیم شهرداری ماهشهر را به ثمر رساند تا همه چیز بین این دو تیم خوزستانی به طور مساوی پیش برود.
در دقیقه 68 بازی، پیمان میری از موقعیت به وجود آمده به خوبی استفاده کرد و دروازه تیم شهرداری ماهشهر را برای دومین بار باز کرد.
عباس عسگری دیگر بازیکن زردپوش نفت مسجدسلیمان در دقیقه 90 این دیدار سومین گل تیمش را به ثمر رساند تا خیال محمود فکری برای کسب هر سه امتیاز این دیدار راحت شود.
تیم نفت مسجدسلیمان با پیروزی در این دیدار به صدرنشینی خود در رقابت های لیگ دسته یک ادامه داد و با هشت برد، یک باخت و 2 تساوی راه خود را برای صعود به لیگ برتر هموارتر کرد.
شاگردان سید کوروش موسوی (تیم شهرداری ماهشهر) در این فصل رقابت ها از 11 بازی خود، تاکنون چهار برد، 3 باخت و چهارتساوی کسب کرده اند و با کسب 16 امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارند.
هم اکنون فرشید پاداش بازیکن تیم شهرداری ماهشهر با به ثمر رساندن 6 گل در صدر جدول گلزنان لیگ دسته یک فوتبال کشور قرار دارد.
تیم نفت مسجدسلیمان در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ دسته اول روز سه شنبه 16 آبان ماه میزبان تیم مس کرمان خواهد بود همچنین تیم شهرداری ماهشهر در دیداری بیرون از خانه به مصاف تیم ماشین سازی تبریز می رود.
9879/6002
خبرنگار: محمد شاکری**انتشار: کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.