فرماندار اندیمشک روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام آمادگی دستگاه های اجرایی این شهرستان برای خدمات رسانی به زائران کربلا در کنار موکب های مردمی گفت: در این راستا 9 کمیته تخصصی در راستای اجرای برنامه های فرهنگی ایام اربعین در اندیمشک تشکیل شده است.
پیمان جهانگیری افزود:در روزهای آینده نیز ده ها ایستگاه صلواتی در نقاط مختلف شهرستان اندیمشک برپا می شود.
وی افزود:اندیمشک به عنوان ورودی استان خوزستان هر سال در ایام اربعین محل تردد هزاران نفر از زائران کربلای معلی است که به منظور خدمت رسانی بهتر به آنها ستاد اربعین در این شهرستان تشکیل شده و فعال است.
جهانگیری گفت:از آنجا که در روزهای منتهی به اربعین حسینی ترافیک در جاده های اندیمشک سنگین است لذا در این راستا برنامه ریزی لازم صورت گرفته است.
وی گفت: با همکاری سازمان تاکسیرانی اندیمشک دهها دستگاه تاکسی برای جابجایی زائران اربعین حسینی از اندیمشک به مرزهای چذابه و شلمچه آماده شده که بر فعالیت آنها نظارت می شود.
جهانگیری افزود:تمام تمهیدات لازم برای تامین نیازهای زائران اربعین در شهرستان اندیمشک پیش بینی و فراهم شده است و دستگاه های خدماتی ، اجرایی و اداری شهرستان نیز برای پذیرایی از عاشقان اهل بیت (ع) آماده ‌اند.
پارسال بیش از 500 هزار نفر از زائران کربلای معلی در شهرستان اندیمشک پذیرایی و استقبال شدند که پیش بینی می شود امسال این رقم افزایش یابد.
فرماندار اندیمشک گفت:ستاد اربعین حسینی در اندیمشک 24 ساعته آماده خدمات رسانی به زائران کربلاست.
شهر اندیمشک به عنوان یکی از ورودی های مهم استان خوزستان از چندی پیش شاهد حضور زائران کربلاست.
زائران اربعین حسینی پس از استراحت و پذیرایی در موکب های برپا شده در اندیمشک ، راهی پایانه های مرزی چذابه و شلمچه می شوند.
7281/6068
خبرنگار:زهرا دهقان-انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.