به گزارش ایرنا 400 نفر از دانش آموزان پسر مقطع تحصیلی متوسطه شهرستان اندیمشک روز پنجشنبه با برگزاری آئینی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.
فرماندار اندیمشک در آیین بدرقه این دانش آموزان در تالارفرهنگ گفت:ترویج فرهنگ دفاع مقدس و آشنا کردن نسل دانش آموز ، نوجوان و جوان با حماسه آفرینی ایثارگران،شهدا و جانبازان و بصیرت افزایی موجب بیمه شدن جامعه اسلامی از گزند دشمنان نظام می شود.
پیمان جهانگیری افزود: کاروان‎های راهیان نور در سطح کشور به عنوان یک برنامه شاخص فرهنگی نقشی مهم در این مسیر دارند.
فرماندار اندیمشک گفت:مناطق عملیاتی جنوب تداعی کننده ایثار و شهادت هستند که در این مناطق دلاورمردان و رزمندگان اسلام فداکاری های بی نظیری برای دفاع از اسلام و انقلاب داشتند.
وی تاکید کرد:دانش آموزان به عنوان آینده سازان ایران اسلامی در اردوهای راهیان نور باید با پیام ایثار و شهادت و همچنین از خودگذشتگی های قابل ستایش فرزندان ایران اسلامی اشنا شوند.
به گزارش خبرنگار ایرنا این دانش آموزان از مدارس بخش های مرکزی و الوار گرمسیری اندیمشک بوسیله 11 دستگاه اتوبوس به مدت 2 روز از یادمان ها و مناطق دفاع مقدس جنوب دیدن می کنند.
نخستین کاروان راهیان نور دانش آموزی دزفول در سال جدید تحصیلی نیز صبح امروز بوسیله 18 دستگاه اتوبوس عازم دیدار از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس شدند.
7281/6068
خبرنگار:زهرا دهقان- انتشاردهنده:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.