به گزارش ایرنا سردارحیدرعباس زاده روز شنبه در آیین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح خوزستان به مناسبت نخستین روز از هفته ناجا در محل ستاد فرماندهی این نیرو در اهواز اظهار کرد: هفته نیروی انتظامی با شعار پلیس برای امنیت،امنیت برای همه آغاز شده و مردم شریف خوزستان انتظار دارند، نیروی انتظامی بر اساس قانون و ارزش های انقلاب و نظام برای دفاع از امنیت انتظامی، اجتماعی، ترافیکی، فرهنگی و فضای مجازی با اقتدار و مهربانی اقدام کند.
وی افزود: نیروی انتظامی خوزستان تلاش دارد با برنامه ریزی و راه کارهای اجرایی مناسب به منظور اجرای برنامه ها، با جدیت و کوشش شبانه روزی فرماندهان و کارکنان شریف ناجا در فضای واقعی و مجازی جامعه و جلب اعتماد و مشارکت مردم ، نقش ارزنده ای در تامین نظم و امنیت و آسایش عمومی، فردی و ارتقای احساس امنیت برای مردم داشته باشد.
فرمانده انتظامی خوزستان ادامه داد:از مهمترین توقعات مردم و مسئولان استان از نیروی انتظامی، مقابله جدی برای کشف جرایم خشن مانند تیراندازی ها، سرقت مسلحانه، سرقت ها و تجاوز به عنف، شرارت، قتل، آدم ربایی و گروگانگیری و همچنین سرقت های خرد در خوزستان است.
وی گفت: این فرماندهی و سایر مدیران و کارکنان نیروی انتظامی با همراهی و همکاری مردم شریف و ولایتمدار و حمایت مسئولان، با اجرای راهکارهای تجربه شده و انجام برنامه های زمان بندی شده سعی دارد توقعات به حق مردم استان را برای مقابله با این جرایم محقق سازد اما این مهم بدون حمایت مردم و مسئولان محقق نمی شود.
وی اظهار کرد: از موضوعاتی که استکبار جهانی به صورت دقیق دنبال می کند، ایجاد ناامنی در جامعه ، نفوذ گروه های مختلف برای انجام عملیات های خرابکاری و ایجاد ناامنی، اشاعه بی بند و باری ، ترویج مواد مخدر و جرائم سازمان یافته برای سست کردن پایه های نظام است.
فرمانده انتظامی خوزستان گفت:اکنون بخش عظیمی از حفاظت و پایداری امنیت کشور برعهده نیروی انتظامی که مظهر اقتداریک کشور است بوده و همین معنا موجب شده رهبر معظم انقلاب نیروی انتظامی را مجاهدان فی سبیل ا... بخوانند و این عبارت گرانبها برای ما بسیار با ارزش بوده و نشان افتخاری برای کارکنان ناجا است.
وی ادامه داد: تمامی کارکنان ناجا و مرزبانی خوزستان تلاش دارند با حرکتی خالصانه در تامین امنیت و آرامش مردم جامعه کوتاهی نکرده و اعتماد جامعه را جلب کنند.
در این آیین ضمن تقدیر از جمعی از پیشکسوتان، جانبازان و خانواده های شهدای انتظامی خوزستان، یگان های نمونه نیروهای مسلح از مقابل جایگاه رژه رفتند.
7152/ 6037
خبرنگار: محمدرضاخبازان ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.