به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام سیدمحمد امام در خطبه های این هفته نماز جمعه شوش ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی افزود: با وجود توطئه های فراوان دشمنان اسلام و انقلاب، جمهوری اسلامی ایران امن ترین کشور منطقه است و در این راه مدیون تلاش های شبانه روزی نیروهای مسلح و پلیس در مرزها و داخل شهرها هستیم.
وی بیان کرد: امنیت داخلی در سایه تلاش های بی دریغ عوامل انتظامی و مرزبانی محقق شده است و مردم باید قدردان زحمت های این تلاشگران باشند.
امام جمعه شوش با قدردانی از تلاش های فرمانده انتظامی وپرسنل انتظامی به اهمیت ایجاد و حفظ امنیت در جامعه و بین مردم پرداخت و تصریح کرد: نیروهای نظامی و انتظامی باید با قدرت وظایف خود را انجام دهند.
امام در ادامه ،به انتصاب عدنان غزی فرماندارجدیدشهرستان شوش که از خانواده شهدا نیز است اشاره کرد واین انتصاب رابه فال نیک گرفت واز زحمات رضا نجاتی فرماندارسابق شهرستان شوش تشکرکرد.
امام جمعه شوش با اشاره به آغاز به کارفرماندار جدید شوش، گفت: مردم شهرستان شوش ازفرماندار جدید انتظار دارند که بتواند در بحث اشتغال و کار آفرینی اقدامات خوبی انجام دهد و این شهرستان را از این شرایط بحرانی خارج کند.
همچنین ،سرهنگ حمید رضا بهاروندفرمانده انتظامی شهرستان شوش پیش از خطبه های نماز جمعه به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در مصلای این شهر گزارشی از فعالیت این نهاد ارایه داد.
7280/6068
خبرنگار:مجتبی پناهی**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.