به گزارش ایرنا سردار احمد خادم سید الشهدا شامگاه پنجشنبه در آیین تشییع پیکرهای مطهر 119 شهید دوران دفاع مقدس در محل حسینیه عاشقان ثارالله اهواز اظهار کرد: اکنون مردم ایران اسلامی در جای جای کشور یاد و خاطره شهدای والا مقام دفاع مقدس و مدافعان حرم را گرامی داشته و همواره در این مراسم باشکوه با استقبال بی نظیر خود وفاداری خود را نسبت به این شهدای گرانقدر نشان می دهند.
وی افزود: این شهدای والا مقام در دشوارترین نقاط مرزی تفحص شدند و اکنون شاهد بازگشت 119 پیکر گلگون کفن دوران دفاع مقدس هستیم که با شکوه فراوان بر دستان مردم ولایتمدار خوزستان تشییع شدند.
فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب ادامه داد: این شهدا بودند که با نثار جان خود اجازه ندادند که دشمنان ذره ای از خاک این میهن اسلامی را به تصرف خود درآورند و در حال حاضر شهدای مدافع حرم نیز با جانفشانی در برابر گروه های تکفیری اجازه نفوذ به دشمنان نمی دهند.
وی تصریح کرد: امروزه به فرمان رهبر معظم انقلاب اولویت جنگ در سوریه است چرا که گروه های تکفیری به 20 کیلومتری کربلا و دیواره های بغداد رسیده بودند اما این مدافعان حرم بودند که بنا به فرمایش رهبر خود با تمام وجود برابر این دشمنان ایستادگی کردند.
سردارخادم سید الشهدا ادامه داد: اگر فرمان رهبر معظم انقلاب و رشادت های رزمندگان اسلام نبود، این تکفیری های جنایتکار تمامی منطقه را در اشغال خود در آورده و جهان را ناامن می کردند.
وی بیان کرد: امید است به برکت خون این شهدا هرچه زودتر منطقه از لوث وجود این تکفیری ها پاک شده و آرامش در منطقه برقرار شود.
فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب گفت: آرامش و امنیت کنونی کشور و اقتدار نیروهای مسلح کشور به برکت خون شهدای دوران دفاع مقدس است چرا که ایستادگی آن ها و تجربه های گرانبهایی که از آن ها به دست آوردیم ما را در نبرد با داعش یاری داد.
وی اظهار کرد: تکلیف ما این است که به فرمان رهبر معظم انقلاب یاد و خاطره این شهدای والا مقام را زنده نگه داشته و همواره ادامه دهنده راه آن ها باشیم.
آیین تشییع پیکر مطهر 119 شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس عصر پنجشنبه با حضور جمعی از مسئولان استانی و کشوری و مردم ولایتمدار خوزستان از مسیر معراج شهدا تا حسینیه عاشقان ثارالله اهواز برگزار شد.
7152/6064
خبرنگار: محمدرضاخبازان** انتشار دهنده: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.