مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شرکت نفت و گاز مارون و با حضور مدیرعامل این شرکت برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، جهانگیر پورهنگ مدیر عامل این شرکت ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت امام حسین(ع) و یاران با وفایش، همزمانی هفته دفاع مقدس با محرم حسینی را فرصتی مناسب دانست تا با تامل در هر دو حادثه، امتداد تقابل حق علیه باطل و طلوع خورشید حق در آسمان تشیع را با بصیرت بیشتر دید و پیام انقلاب حسینی، که چیزی جز آزادی و استقلال نیست را به گوش جهانیان رساند.

جهانگیر پورهنگ، سربلندی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را مرهون خون شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم  دانست و  گفت: صنعت نفت ایران اسلامی نیز سهمی در حماسه ماندگار دفاع مقدس داشت و شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، به عنوان عضو کوچکی از این خانواده،  مفتخر به پیشکش هشت شهید به انقلاب و ایران عزیز است.

سرهنگ حسین نژاد، فرمانده لشکر 7 عملیاتی سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان نیز حادثه کربلا را درس بزرگ آزادگی دانست که جوانان ایران اسلامی در دفاع مقدس از آزمونش سربلند بیرون آمده و عزت و اقتدار را برای کشورمان به ارمغان آورد.

در ادامه، پس از مداحی و ذکر مصیبت عاشورایی، از یکی از رزمندگان، فرزندان شهدا و ورزشکاران بسیجی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون تجلیل شد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.