به همت مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب دو پروژه عام المنفعه راهسازی در شهرستان های کهگیلویه و اندیکا اجرا شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، با درخواست نماینده مردم کهگیلویه، چرام و لنده و موافقت مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، جاده های منطقه برفکوه شهرستان کهگیلویه با استفاده از تجهیزات و ماشین آلات مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید این شرکت بازگشایی شد.

در این پروژه پس از بازدید کارشناسان واحد عملیات ماشین آلات راهسازی از منطقه برفکوه و امکان سنجی جهت مسیرگشایی، تعریض و تسطیح از اول منطقه دلی کما تا انتهای قله کوهستانی برفکوه به طول 13 کیلومتر انجام شد.

جاده مذکور دارای سراشیبی، سربالایی و پیچ‌های تند بوده که از یک سمت به پرتگاه و از سمت دیگر به کوه منتهی می شود.

در این پروژه دو دستگاه بلدوزر D8 و دو دستگاه بیل مکانیکی پیکوردار و خودورهای سبک جهت اعزام نیرو بکارگیری شد.

مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب همچنین در ادامه فعالیت های خود در حوزه مسئولیت اجتماعی، عملیات مسیر شکافی و کوپال ریزی جاده روستای شیخان برون عالی بخش چلو شهرستان اندیکا در خوزستان را به انجام رسانده است.

این پروژه به درخواست نماینده مردم مسجدسلیمان لالی و اندیکا در مجلس شورای اسلامی و موافقت مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و همکاری مدیر عامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان به اجرا درآمد.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.