رئیس اداره ورزش و جوانان اندیمشک روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت:در این مسابقات ایران، قزاقستان، هنگ کنگ، تایلند، امارات، ترکمنستان، افغانستان و هند شرکت کردند که تیم ملی چهار نفره ایران را محمود پراش،محمد دانشورخرم،علی علی عسگری و احسان خادمی تشکیل دادند.
کیومرث آریان متین افزود:تیم ملی ایران در دور مقدماتی رشته تیم اسپرینت با ثبت زمان 45 ثانیه و 245 هزارم ثانیه جایگاه اول را بدست آورد و به دور فینال راه یافت.
وی گفت:ورزشکاران ایران در مسابقه فینال با ترکیب علی علی عسگری، احسان خادمی و محمد دانشورخرم موفق شدند زمان 45ثانیه و555 هزارم ثانیه را به ثبت برسانند و مدال طلا بازی های داخل سالن آسیا را برای اولین بار به خود اختصاص دهند.
آریان متین با اشاره به توانمندی اندیمشک در رشته های مختلف گفت:در 28 هیات ورزشی شهرستان اندیمشک نخبگان ورزشی زیادی فعالیت دارند.
وی بیان کرد:به منظور شکوفایی هرچه بیشتر استعدادهای ورزشی و برخورداری ورزشکاران قهرمان شهرستان از اماکن تمرینی مناسب ، حدود 10 پروژه ورزشی شاخص در اندیمشک به همت مسئولین در حال اجرا و تکمیل است.
به گزارش ایرنا در این مسابقات تیم های قزاقستان و تایلند به ترتیب در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند.
پنجمین دوره رقابت های داخل سالن آسیا از 26 شهریور تا 5 مهر با حضور 49 کشور از قاره آسیا و اقیانوسیه در ترکمنستان در حال برگزاری است .
24 تیم نیز از اقیانوسیه برای اولین بار در این دوره از رقابت ها حضور دارند.
ایران با 214 ورزشکار (115مرد و 66زن ) در این مسابقات شرکت کرده است.
7281/6068
خبرنگار:زهرا دهقان-انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.