کارشناس مسئول نهضت سوادآموزی هندیجان گفت: هنگام ثبت‌نام دانش آموزان، والدین بی‌سواد شناسایی و در جهت شرکت در کلاس‌های این نهضت از آن‌ها دعوت می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر هندیجان، مسعود شعبانی اظهار داشت: با همکاری مدیران مدارس، والدین دانش‌آموزانی که بی‌سواد هستند، شناسایی و در جهت شرکت در کلاس‌های سوادآموزی از آن‌ها دعوت خواهد شد.

وی افزود: امروزه با پیشرفت علم و فناوری اطلاعات نیاز مبرم به سواد در بهترین مقاطع تحصیلی بوده لذا دیگر بی‌سوادی نمی‌تواند برای مردم رفاه نسبی به وجود بیاورد.

کارشناس مسئول سوادآموزی هندیجان بیان کرد: همه اقشار جامعه باید از سواد خواندن و نوشتن بهره ببرند، در این مقطع، با سواد بودن والدین دانش آموزان جهت کمک به فرزندان خود در امر یادگیری بهتر دروس تحصیلی، ضروری است.

وی گفت: در سال 1395 در دوره سوادآموزی 40 نفر شرکت کرده و با اخذ آزمون قبول شده‌اند، در دوره تحکیم 65 نفر شرکت داشته که 60 نفر آن‌ها قبول‌شده‌اند.

شعبانی عنوان کرد: در دوره انتقال 90 نفر در نهضت حضور داشته که 87 نفر از آن‌ها قبول و توانسته‌اند مدرک پایان تحصیل در دوره ابتدایی یا همان سواد خواندن و نوشتن را با موفقیت کسب کنند.

وی افزود: عملکردی که استان خوزستان در سال 1396 برای ما مشخص کرده تا از افراد بی‌سواد ثبت‌نام به عمل‌آوریم در سوادآموزی 37، تحکیم 40 و دوره انتقال و پایانی 40 نفر پیش‌بینی‌شده است.

شعبانی گفت: شورای پشتیبانی از نهضت سوادآموزی با ریاست فرماندار، مدیریت آموزش‌وپرورش دبیر و دستگاه‌هایی اجرایی شهرستان به‌عنوان اعضاء، تشکیل تا در این راه از پشتیبانی و همکاری سایر مسئولان بهره‌مند شویم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.