به گزارش ایرنا مصطفی کایدخورده در مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان جهان که در کشور یونان برگزار شد در وزن 54 کیلوگرم نائب قهرمان شد.
ناصر نظری سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان دزفول روز جمعه در آئین استقبال از این پهلوان به خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت: برای شناسایی و پرورش استعدادهای فراوان ورزشی دزفول از تازه ترین روش های علمی و مربیان با تجربه استفاده می شود.
وی افزود:یکی از شاخص های مهم در زمینه پیشرفت ورزش در این شهرستان توجه به مسائل مالی است که با پیگیری هایی که از طریق رئیس مجمع نمایندگان خوزستان و نماینده مردم دزفول و نیز اعضای شورای اسلامی این شهر انجام شده قول مساعد در خصوص کمک مالی به رشته های شاخص ورزشی دزفول داده شده است.
وی ابراز امیدواری کرد همچنان شاهد کسب مدال های رنگارنگ در رقابت های جهانی از سوی ورزشکاران دزفول باشیم.
مصطفی کبابی رییس هیات کشتی دزفول نیز به خبرنگار ایرنا گفت:استعداد های ورزشی بسیاری در ورزش کشتی در شمال خوزستان وجود دارد به طوری که از ترکیب 10 نفره اعزامی به مسابقات جهانی کشتی در یونان سه نفر آنها از دزفول و 2 نفر از اندیمشک بودند.
وی سه کشتی گیر دزفولی شرکت کننده در رقابت های جهانی آتن را مصطفی کاید خورده ، محمدحسینوند و میلاد رضا نژاد معرفی کرد که 2 نفر از آنها موفق به کسب مقام نشدند.
مصطفی کایدخورده نائب قهرمان کشتی فرنگی نوجوانان جهان در وزن 54 کیلوگرم نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا سطح این دوره از رقابت ها را بسیار بالا و حرفه ای و رقابت ها را بسیار سخت توصیف کرد و گفت:در پیکارهایی سخت مقام نائب قهرمانی جهان را در وزن 54 کیلوگرم بدست آوردم .
بیش از 400 ورزشکار از سراسر جهان در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان در کشور یونان شرکت داشتند.
در آئین استقبال از این ورزشگار صاحب نام شمار زیادی از مردم و نیز علاقه مندان و ورزش دوستان در کنار جمعی از مسئولان دزفول شرکت داشتند.
6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.