به گزارش ایرنا اقبال محمدیان چهارشنبه شب در نشست مسئولان اجرایی شهرستان رامهرمز افزود: با پشتوانه ای که مجلس شورای اسلامی برای دولت دوازدهم فراهم کرده هیچ بهانه ای برای کم کاری دولت وجود ندارد.
وی گفت: هم اکنون شرایط به گونه ای است که باید به مطالبات به حق مردم پاسخ داد و مشکلات را از پیش پای آنان برداشت.
نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نگاه مثبت جهانیان به ایران اسلامی اظهار داشت: هیچگاه دولت امریکا تا این حد در انزوا نبوده است و این فرصت خوبی برای خدمتگزاری به مردم است.
محمدیان با بیان اینکه عهد بستیم در خدمت مردم باشیم بیان کرد: باید به گونه ای رفتار کنیم تا رضایت مردم جلب شود و امیدواریم در دولت دوازدهم بخش مهمی از مشکلات مردم با کار شبانه روزی و جهادی برطرف گردد.
این نماینده مجلس با اشاره به اهتمام دولت روحانی به استان خوزستان و وعده وی برای جبران عقب ماندگی های استان خوزستان افزود:باید از این فرصت استثنایی برای خدمت رسانی به مردم استفاده کرد.
وی از تلاش شبانه روزی استاندار خوزستان در پیگیری مطالبات و پروژه های عمرانی استان تقدیر کرد و گفت: مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی از ادامه کار شریعتی در دولت دوازدهم قاطعانه حمایت می کند.
استاندار خوزستان نیز در این آئین که در تالار ارشاد اسلامی رامهرمز برگزار شد با اشاره به انعقاد قرارداد پانزدهم فروردین ماه امسال برای تامین اعتبار 250هزار میلیارد ریالی برای اجرای طرح های آب و فاضلاب ، برق ، ریزگردها ، ساماندهی کارون و طرح 550هزار هکتاری افزود: باید همه دست به دست هم بدهیم تا این اعتبارات برای جبران عقب ماندگی های استان هزینه شود.
غلامرضا شریعتی افزود: با تاکید رئیس جمهوری ، همه طرح های یاد شده خارج از نوبت در شورای اقتصاد تصویب می شود و در این بین نیز از اعتبارات صندوق توسعه ملی استفاده خواهد شد.
نماینده عالی دولت با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر بر تداون راه این عزیزان برای خدمت رسانی به مردم گفت: شان همه ما خدمت به مردم است و در این راه باید همه ما دست به دست هم بدهیم تا در این دوره کوتاه خدمت رسانی ، دین خود را به مردم ادا کنیم.
وی از افزایش 108درصدی بودجه عمرانی استان خوزستان خبر داد و افزود: با وجود اینکه دولت با مشکلات اعتباری رو به رو است ولی این دولت عزم خود را برای تامین اعتبارات موردنیاز برای اجرای همه طرح های پیشنهادی جزم کرده است.
شریعتی ابراز امیدواری کرد جاده اهواز - شیراز به بزرگراه تبدیل شود تا رامهرمز نیز از این طرح بهره مند شود.
حجت الاسلام موسوی امام جمعه رامهرمز نیز راه اندازی رادیو محلی ، تامین برق پایدار مصلای نمازجمعه و پیگیری مصرانه طرح آبرسانی به رامهرمز را سه مطالبه خود از مجموعه دولت بیان کرد.
بنا به این گزارش روز چهارشنبه فاز دوم طرح آبرسانی به شمال شرق خوزستان با اعتباری بالغ بر 550میلیارد ریال با حضور استاندار خوزستان شروع شد تا آب مورد نیاز این منطقه از محل سدکارون سه برای افق 1425تامین شود.
6065/6064
خبرنگار:محمدرضا بنوره** انتشار دهنده: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.