به گزارش ایرنا آیین افتتاحیه نمایشگاه هفته دولت عصر شنبه در دومین روز از هفته دولت با حضور جمال عالمی نیسی معاون استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان استانی در محل نمایشگاه های بین المللی اهواز برگزار شد.
دراین نمایشگاه 30 دستگاه اجرایی که عملکرد شاخصی در طول سال داشته اند، حضور دارند و دستاوردهای دولت و فعالیت های خود را ارائه می دهند.
آیین های سنتی و حضور موسسات خیریه و برپایی جشنواره های غذا نیز از جمله برنامه های جانبی این نمایشگاه می باشد.
همچنین چهار همایش با عنوان بهداشت و سلامت، بانوان و بررسی نقش زنان در توسعه، ریزگردها، پایش، اثرات و راه های مقابله با آن و همچنین همایش فرصت های سرمایه گذاری استان و رفع موانع تولید در محل کتابخانه مرکزی (تالار مهتاب) به همین مناسبت از چهارم تا هشتم شهریورماه برگزار خواهد شد.
در نمایشگاه امسال از شخصیت های سیاسی، فرهنگی و همچنین هنرمندان دعوت شده و در این راستا برنامه های مختلفی از جمله برنامه های فرهنگی در حاشیه نمایشگاه اجرا خواهد شد.
همچنین در این نمایشگاه سازمان های مردم نهاد ، صنایع دستی ، انجمن های خیریه ، فنی و حرفه ای و شهرک های صنعتی و انجمن های مردم نهاد حضور دارند.
خودروهای ویژه برای ویزیت رایگان دهان و دندان از طرف دانشگاه علوم پزشکی در این نمایشگاه مستقر شده و کلیه خدمات دندان پزشکی را در این مدت چهار روز به شهروندان ارائه می دهد.
همچنین پایگاه های تست سلامت و سنجش سلامت نیز در این نمایشگاه مستقر است.
این نمایشگاه از چهارم تا هشتم شهریور ماه سال جاری به مدت پنج روز از ساعت 19 الی24 پذیرای بازدید کنندگان، کارشناسان، صاحبان صنایع و متخصصان گرامی در محل دائمی نمایشگاه اهواز می باشد.
/6002/7152 خبرنگار: محمدرضاخبازان**انتشاردهنده : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.