به گزارش ایرنا سردار یدالله بادین پنجشنبه در مراسم استقبال از 135 شهید هشت سال دفاع مقدس در یادمان شهدای عملیات والفجر8 اروندکنار افزود:بعد از پایان دفاع مقدس دشمن هر روز از راه های مختلف درصدد است تا به انقلاب اسلامی ایران ضربه بزند.
وی اظهار داشت:هدف آمریکا و استکبار جهانی و برخی از کشورهای مرتجع عربی این است که به انقلاب اسلامی ایران از طریق تهاجم فرهگی ضربه بزنند.
سردار بادین گفت:دشمنان ایران اسلامی چون توان نظامی لازم را برای مقابله ما ندارند مقدسات، فرهنگ از خودگذشتگی و شهادت را هدف هجمه های تبلیغاتی خود قرار دادند تا به اهداف شوم خود دست یابند.
وی به بازگشت عزتمند و سرافرازانه 135 شهدای هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود:اقتدار و عزت کشور مرهون جانفشانی و از خودگذشتگی جوانانی که جان خود را برای اعتلای ایران اسلامی نثار انقلاب کردند.
وی اظهار داشت:شهدا با افتخار از کشور پاسداری کردند و امروز نیز جواب جانفشانی آنها، پایبندی به آرمان های انقلاب و پیروی از ولایت فقیه است.
فرمانده منطقه سوم نیروی دریایی سپاه امام حسین(ع) ماهشهر بیان داشت:امروز نیز سربازان ایران اسلامی آماده دفاع از کشور و انقلاب هستند.
به گزراش ایرنا پیکر 135 شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس، لحظاتی قبل از آبراه اروندرود واقع در یادمان شهدای والفجر 8 در شهر مرزی اروندکنار وارد خاک وطن شدند.
18 نفر از این شهدا از شهدای غواص (با دست های بسته) عملیات کربلای 4 هستند که در جزیره ام الرصاص تفحص شده اند.
پیکرهای پاک شهدای تازه تفحص شده طی یکماه گذشته در مناطق عملیاتی استان های بصره، العماره و حوالی شهر کوت عراق و عملیات محرم، خیبر، بدر، کربلای 4 و تک های دشمن در این مناطق از سوی جمعی از اعضای کمیته جست و جو تفحص شده اند.
قرار است مراسم شبی با شهدا در امشب در یکی از مساجد اروندکنار آبادان برگزار و شهدا صبح فردا جمعه به اهواز منتقل و سپس به تهران اعزام شوند.
3015/6002
خبرنگار:عدنان جواهری *** انتشار دهنده:کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.