به گزارش ایرنا آیت الله سیدعلی شفیعی در هنگام انداختن رای خود در یکی از شعب اخذ رای در اهواز افزود:مردم متدین و مومن خوزستان همچون گذشته باید پای صندوق های رای حاضر شوند و با حضور خود دین خود را به اسلام ، انقلاب اسلامی و رهبری عزیز انقلاب اسلامی ادا کنند.
وی گفت:هرگونه سستی و کندی در انتخابات جایز نیست چرا که این انتخابات با سرنوشت کشور و میهن اسلامی گره خورده است.
شفیعی با بیان اینکه مردم مومن و مقاوم خوزستان به لطف و توفیق الهی همواره در انتخابات حضوری دشمن شکن داشته اند افزود: مردم عزیز بدانید شرکت در انتخابات وظیفه ای ملی ، شرعی ، سیاسی و قانونی است و حق همه ماست که پای به این عرصه مهم بگذاریم.
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: مردم با چشم باز به نامزدهای اصلح ریاست جمهوری و کاندیداهای شوراهای اسلامی رای دهند چون این هم مسئولیت شرعی دارد.
وی ابراز امیدواری کرد: مردم با شجاعت به مسئولیت های شرعی خود عمل کنند و به دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی نشان دهند که تا پای جان به آرمان های اسلام و امام وفادار بوده و هستند و دست از انجام وظیفه خود بر نمی دارند.
کار رای گیری از ساعت 8 صبح در 27شهرستان استان خوزستان با شور و شوق خاصی شروع شده است.
سه هزار و 720شعبه اخذ رای در استان سراسر فعال بوده که از این تعداد 2 هزار و 794شعبه ثابت و 926شعبه سیار می باشند.
به گفته رئیس ستاد انتخابات خوزستان ، 60هزار عوامل اجرایی و نظارتی در انتخابات خوزستان به کار گرفته شده اند.
وی افزود: برای انتخابات ریاست جمهوری سه میلیون و 650 هزار برگ تعرفه و برای انتخابات شوراهای شهر و روستا نیز به همین میزان تعرفه توزیع شده که در مجموع بیش از هفت میلیون تعرفه در شهرستان ها توزیع شده است.
6065/6002
خبرنگار:محمدرضا بنوره**انتشار دهنده : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.