پیمان جهانگیری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شهرستان اندیمشک آماده برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور است و حضور مردم در پای صندوق های رای در این انتخابات از اهمیت زیادی برخوردار است.
وی اظهار کرد: انتخابات 29 اردیبهشت در 184 شعبه اخذ رای در اندیمشک برگزار می‌شود که از این تعداد 119 شعبه در شهر اندیمشک و 65 شعبه در الوار گرمسیری دایر خواهد شد.
جهانگیری گفت: آموزش های لازم به دست اندرکاران شعب اخذ رای داده شده است و کلیه شرایط مهیای حضور حماسی مردم در پای صندوق های رای می باشد.
فرماندار اندیمشک گفت:دستگاههای امنیتی و شورای تامین شهرستان نیز با رصد کلیه امور تدابیر امنیتی برای برگزاری انتخابات سالم را انجام داده است.
وی بیان کرد:با توجه به شور انتخاباتی در ایام تبلیغات و علاقه مندی مردم اندیمشک در این خصوص پیش بینی می شود در این دوره از انتخابات شاهد مشارکت بالای مردم در پای صندوق های اخذ رای باشیم.
فریدون حسنوند نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی نیز در اطلاعیه ای که در فضای مجازی منتشر شد همه مردم را به حضور در پای صندوق های رای برای لبیک دوباره به آرمان های نظام اسلامی دعوت کرد.
نهادهای فرهنگی ،علمی و تشکل های دانشجویی اندیمشک نیز با صدور بیانیه هایی مردم را به حضور حماسی در انتخابات دعوت کردند.
گزارش خبرنگار ایرنا حاکی است در روز پایانی تبلیغات قانونی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی ، دهها گردهمایی از سوی ستادهای داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در اندیمشک برگزار شد.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روزجمعه - فردا برگزار می‌شود.
7281/6068
خبرنگار:زهرا دهقان-انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.