به گزارش ایرنا سردار محمدرضا اسحاقی سه شنبه در حاشیه تشییع پیکر دوشهید نیروی انتظامی استان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این شهدای والا مقام در راه خدمت به مردم و برقراری نظم و امنیت در جامعه جان خود را نثار کردند.
وی افزود: این دوشهید گرامی از نیروهای خدمتگذار انتظامی استان بودند که بامداد دوشنبه توسط اشرار به درجه رفیع شهادت نائل شدند اما راه آن ها همواره در جهت برقراری نظم و امنیت در جامعه ادامه دارد.
وی بیان کرد: در این حادثه تروریستی علاوه بر شهادت دوتن از نیروهای جان بر کف انتظامی استان، یک نفر نیز مصدوم شده که اکنون در بیمارستان بستری و در حال مداوا است.
وی تصریح کرد: نیروی انتظامی استان بر اساس وظایف ذاتی خود نسبت به مردم داری امکان قرارگرفتن در سنگر را نداشته و همواره باید آشکارا در معرض دید عموم به انجام وظیفه بوردازد.
اسحاقی گفت:مردم در بیشتر موارد در سطح شهر و مناطق از پلیس درخواست کمک می‌کنند که ما این وظیفه را داریم که در هر شرایطی به آن ها خدمت رسانی کنیم.
وی ادامه داد: این دو شهید والامقام تا دقایقی پیش از شهادت به مردم خدمات می‌دادند که این نشان دهنده روحیه ایثارگری و تعهد آن ها نسبت به مردم است.
وی ادامه داد: این شهدای والامقام مدافعان امنیت مردم هستند که ناجوانمردانه در راه خدمت رسانی به مردم به شهادت رسیدند.
اسحاقی تصریح کرد: بی شک این اشرار جنایتکار از مردم نیستند چرا که مردم خونگرم خوزستان در طوایف و قومیت های مختلف همیشه ثابت کردند که پای آرمان‌های نظام و انقلاب ایستاده اند.
وی گفت: اگر همه مانیز در این راه به شهادت برسیم باورمان این است که در جهت خدمت به خلق خدا و خدمت به مردم شهادت افتخاری بیش نیست.
وی گفت: بی‌شک این اتفاقات ما را مصمم تر می کند تا با توان بیشتر در راستای خدمت رسانی به مردم گام برداریم.

7152/6002
خبرنگار: محمدرضا خبازان**انتشاردهنده : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.