به گزارش ایرنا، سید علی اکبر پورموسوی در نشست خبری پیش از بازی دو تیم استقلال خوزستان و لخویا قطر اظهار کرد: پیش از هر چیز از میزبانی خوب تیم لخویا تشکر می کنم و قهرمانی این تیم را در لیگ ستارگان قطر تبریک می گویم.
سرمربی تیم استقلال خوزستان با بیان این که بازی فردا یکی از حساس ترین بازی های این گروه خواهد بود افزود: به همین جهت تمام تلاش خود را انجام دادیم تا بازیکنانمان را برای این بازی بزرگ آماده کنیم.

وی با بیان این که امیدواریم با ارائه یک بازی خوب و جوانمردانه با کسب امتیاز از زمین خارج شویم افزود: در بازی رفت گل زودهنگامی به ثمر رساندیم اما در ادامه لخویا تیم قدرتمندی نشان داد و توانست گل ما را پاسخ دهد هر چند فرصت هایی بدست آوردیم که از روی بی دقتی آن ها را به هدر دادیم اما امیدوارم در بازی فردا اشتباهات بازی گذشته را جبران کنیم.
پورموسوی درباره علت سفر زودهنگام تیمش به قطر افزود: تیم ما جوان و کم تجربه است و نیاز بود که از چند روز قبل وارد قطر شود تا با جو و شرایط این کشور بیشتر آشنا شود، با توجه به حساسیت بالای مسابقات سعی می کنیم تمام تمرکز خود را روی این بازی بگذاریم.
وی عنوان کرد: هر چند یوسف العربی بازیکن خوب و تاثیرگذاری است اما فکر نمی کنم نبود یک بازیکن بتواند روی تیم لخویا اثرگذار باشد ما نیز فردا دو بازیکن خوب و کلیدی خود علی،اصغر عاشوری و پیمان شیرزادی را به علت مصدومیت در اختیار نداریم.
در ادامه حسن بیت سعید عنوان کرد: با توجه به این که لخویا به تازگی قهرمان لیگ ستارگان قطر شده است به خوبی می دانیم که بازی بسیار سختی در پیش خواهیم داشت.
مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان این که بازط مقابل لخویا یکی از قشنگ ترین بازی های جام باشگاه های آسیا خواهد بود افزود: تمام سعی و تلاش خود را خواهیم کرد تا با نتیجه خوبی از میدان خارج شویم و عیدی شیرینی به مردم ایران و خوزستان بدهیم.
وی گفت: برای نتیجه گرفتن به قطر آمده ایم و امیدوارم با ارائه دستورات کادر فنی و آنالیز خوبی که از لخویا انجام دادیم با دست پر و سربلند به ایران باز گردیم.
بیت سعید در پایان گفت: همه بچه ها از انگیزه بسیار بالایی برخوردار هستند و تمام تلاش خود را انجام خواهند داد تا مقابل هواداران استقلال خوزستان شرمنده نشوند.
دیدار بین دو تیم استقلال خوزستان و لخویا قطر از هفته اول دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا ساعت 20 روز دوشنبه در دوحه قطر برگزار می شود.
6002 خبرنگار: پارسا شاکری **انتشار دهنده :کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.